Skip to main content

De installatie van uw glasvezelnetwerk heeft tot schade aan onze erker geleidt. De dampdichte folie in de nieuwe muur is kapot geboord.

Dit was eind juni 2023. Ik heb daarna telefonisch een klacht ingediend. De dame van de klantenservice was erg aardig en begripvol, en zou een dossier aanmaken. Er zou snel contact worden opgenomen met mij voor een afhandeling van deze schade. Echter heb ik nog steeds niets vernomen van u.

Ook heb ik, door het uitblijven van een reactie, een aangetekende brief gestuurd begin augustus. Deze is volgens Postnl nog steeds niet getekend.

Inmiddels ben ik klaar met het “loop”-je van de chatbot, waarin ik blijf hangen. En via de mail krijg ik ook geen reactie.

Ik wil een oplossing en een vergoeding van de schade, en vooral een reactie. Want van uw kant hoor ik niets.

 

 

Het FTU (Fiber Termination Unit) is waar de glasvezel naar binnen komt. Het ONT (Optical Network Terminal) zet het optische signaal om naar een elektrisch signaal en dat kastje zit tussen het FTU en het modem @Ez42.  


Ze kunnen niks aansluiten omdat het kastje niet op de goede plek zit.....


Dank voor je uitleg van de terminologie, Tommie.

Ik wil dat er éérst iemand langskomt van Odido, voor het opnemen van de schade. Daarna kan er een afspraak worden gemaakt voor montage met Guidion. Ik vertrouw erop dat Odido dat begrijpt. En dat ik dáárvoor nu heel snel een afspraak kan krijgen.
 


@Ez42 het is nogmaals doorgezet naar de onderaannemer. Zij moeten dit oplossen voor jou! Hopelijk krijgen we snel bericht terug.


Reageer