Ik heb op 25 oktober een bestelling voor internet geplaatst en ik heb alleen de samenvattingsmail ontvangen. Daarna niets meer. Ik heb de klantenservice gebeld, die niet begreep waarom mijn verzoek niet doorging, dus hebben we het oorspronkelijke verzoek geannuleerd en een nieuw verzoek ingediend. Het lijkt erop dat het weer vastzit, want na 2 dagen heb ik alleen de samenvattingsmail ontvangen.
Is er een manier om de activering van het contract te forceren en ook, het belangrijkste, om het verzenden van het installatiepakket met de router te forceren? bedankt
Hier hetzelfde probleem. Al twee maanden geleden bestelling geplaatst en nul reactie gekregen. Meerdere keren de klantenservice gebeld en steeds hetzelfde antwoord: “Wij begrijpen het ook niet maar we gaan ernaar kijken", en vervolgens hoor je niets meer. Ik ben eigenlijk al klaar met Odido voordat het zelfs maar begonnen is. Als ik vrijdag nog niets gehoord heb volgt in gebreke stelling en annulering van het contract.
Hallo
Hebben jullie een glasvezel of DSL abonnement afgesloten en als je het abonnement koppelt in je Odido account, wat is de status daar?
Ik heb de dsl genomen en als ik probeer deze te koppelen, zie ik geen abonnement
Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat de order vast is gelopen in ons achterliggende systeem. Ik heb dit nu voor je recht gezet en de order moet nu doorlopen. Zodra er meer bekend is over de plandatum van jouw oplevering, ontvang je hier dan gelijk een e-mail over.
Laat je het mij weten als je hier nog vragen over hebt of als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik doe het graag!
Ik ben meteen het systeem ingedoken om een verzoek in te dienen bij mijn collega’s van de Fiber afdeling. Zij zullen contact opnemen met de netwerkbeheerder over de actuele planning van de werkzaamheden op jouw adres. Zodra zij meer weten, wordt jij hier ook over geïnformeerd.
Geef je het bij mij aan als ik je nog ergens bij kan helpen in de tussentijd? Ik sta altijd paraat!
Ik heb op 25 oktober een bestelling voor internet geplaatst en ik heb alleen de samenvattingsmail ontvangen. Daarna niets meer. Ik heb de klantenservice gebeld, die niet begreep waarom mijn verzoek niet doorging, dus hebben we het oorspronkelijke verzoek geannuleerd en een nieuw verzoek ingediend. Het lijkt erop dat het weer vastzit, want na 2 dagen heb ik alleen de samenvattingsmail ontvangen.
Is er een manier om de activering van het contract te forceren en ook, het belangrijkste, om het verzenden van het installatiepakket met de router te forceren? bedankt
Hoi Teresa, bedankt voor je actie. Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen na de samenvatting. Ik heb zo snel mogelijk internet nodig, op dit moment denk ik dat ik doorga met mijn huidige provider.
Hey
Hoi Tommy, ik had het inderdaad niet over de pre-order van glasvezel, maar over de DSL. Ik heb in totaal twee bestellingen gedaan, en het hele probleem betreft de DSL-bestelling die ik al bijna een maand verwachtte.
Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat de order vast is gelopen in ons achterliggende systeem. Ik heb dit nu voor je recht gezet en de order moet nu doorlopen. Zodra er meer bekend is over de plandatum van jouw oplevering, ontvang je hier dan gelijk een e-mail over.
Laat je het mij weten als je hier nog vragen over hebt of als ik nog ergens anders bij kan helpen? Ik doe het graag!
Ik ben meteen het systeem ingedoken om een verzoek in te dienen bij mijn collega’s van de Fiber afdeling. Zij zullen contact opnemen met de netwerkbeheerder over de actuele planning van de werkzaamheden op jouw adres. Zodra zij meer weten, wordt jij hier ook over geïnformeerd.
Geef je het bij mij aan als ik je nog ergens bij kan helpen in de tussentijd? Ik sta altijd paraat!
Nee bedankt. Als de “service” al zo te wensen overlaat nog voordat de verbinding er zelfs maar is, wil ik er niet achter komen hoe het zou zijn als er een probleem is met de verbinding. De belofte van de klantenservice om deze week nog uitsluitsel te geven is wéér niet nagekomen dus voor mij is het klaar.
Ah, op die manier
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.