soap odido en Delta , op 18 juni abonnement aangevraagd bij odido internet en tv , op 17 juli kwam de monteur om aan te sluiten maar die was binnen 5 minuten vertrokken omdat er geen signaal staat op de delta kabel , 22 juli kwam er een andere monteur om aan te sluiten , binnen 5 minuten weer vertrokken , geen signaal . na contact met odido heeft odido een ticket gemaakt naar delta om met spoed een monteur naar mij te sturen , ik nam contact op met delta die mij vertelde dat zij niets van een ticket weten maar dat het ook zinloos is omdat bij hun alles goed zou staan , het rode signaal lampje betekent volgens delta dat het modem niet is aangesloten , odido blijft volhouden dat er geen signaal is , weer diverse malen contact gehad met delta maar die worden een beetje boos op mij omdat het niet hun probleem is maar probleem van odido , ik zit daar als klant tussen en kan geen kant op .het laatste contact met odido was wel komisch ik krijg gratis wifi punten opgestuurd als goedmakertje voor alle problemen met de mededeling dat ik ze mag proberen , als mijn wifi niet verbeterd mag ik ze terug sturen , als de wifi wel verbeterd moet ik ze eind van de maand betalen , hoezo goedmakertje ??hoezo gratis ??
Deze staat in de top 3 van de sigaar uit eigen doos .Ik raad mensen aan om niet in zee te gaan met odido of delta , ze zijn alleen op geld uit en geven totaal niets om de klanten
Datum van ervaring: 23 juli 2024