Al 3 maanden wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd! Heb meerdere malen gebeld met de klantenservice en elke keer zeggen ze wat anders. Ondertussen ben ik nog steeds niet geholpen! Echt ongelofelijk hoe on-klantvriendelijk Odido is!!!! Zou het afsluiten van een Odido thuis pakket aan iedereen afraden!
Je laatste post over service was 4 jaar geleden. Wat is er nu aan de hand?
4 jaar later ben ik weer door een sales medewerker van Odido er ingetrapt om een TV en Internet thuis pakket af te sluiten. Het zou voordelen voor me hebben en kortingen. Ik heb al 3 maanden problemen met de service van Odido, wordt van het kastje naar de muur gestuurd, “the computer says no” en automatische e-mails die verstuurd worden wekken verwarring en miscommunicatie op.
Wees eens wat duidelijker, doet je verbinding het goed? Had je tot 3 maanden geleden een abonnement bij een andere provider, ook glasvezel? Wat klopt er nu niet in jouw ogen?
Ik heb nog helemaal geen verbinding, dat is juist het probleem!
Je praat hier met andere klanten op een klantenforum. Wat dacht je dan?
Ik hoop dat iemand van Odido onze klachten serieus nemen en adequate reageren met een oplossing gericht mentaliteit i.p.v “the computer says no” mentaliteit!
Zeker, en dat start even met wat informatie. Heb je al een glasvezel aansluiting punt in jouw woning?
Indien niet, dan is Odido inderdaad afhankelijk van het aanleggen van de vezel door de lokale netbeheerder bij jou. Indien wel aanwezig, heb je al een ont/router ontvangen, en wacht je op de internet monteur van Guidion?
Ik heb al glasvezel aansluiting op mijn woning, ik heb ook al een modem, etc ontvangen van Odido, deze is ook al geïnstalleerd door een monteur van Guidion maar zij hebben moeite met mijn contract te activeren
Ok, dat is een situatie die best nieuw /anders is. Maar een moderator kan de status van je ticket inzien en je daar over informeren.
is dit nu een technisch of een administratief probleem?
Hoe kom ik in contact met een moderator? De klantenservice heb ik meerdere malen gebeld en zij sturen me juist van het kastje naar de muur…..
Inmiddels ben ik erachter dat het een administratief probleem is bij Odido.
ik zou even een gebruiker zoeken die ‘<naam> van Odido’ heet, dat zijn de mods.
Thanks voor de tip maar heel eerlijk al dit gedoe kost me te veel tijd en wekt negatieve energie op.
Klaar met Odido, hun slechte communicatie en de niet klantvriendelijke benadering!
Gelukkig zijn er meer providers op de markt die mij wel te woord staan en snel helpen
tsja, hadden we daar 14 berichten voor nodig?
Ik had gehoopt dat via deze weg ik ook Odido kon bereiken met support van de community.
wat bedoel je met ‘odido bereiken met support van de community’? dit is een community waaar klanten elkaar proberen te helpen en waar soms een mod inspringt. voor echte directe problemen bel je met de helpdesk
Hi
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.