Skip to main content

Sinds Maart 2023 T-Mobile installatie pakket, maar wanneer word ik nou eens aangesloten.

  • 7 June 2024
  • 8 reacties
  • 84 Bekeken

De doos van T-Mobile begint ondertussen aardig te verkleuren, ik hoor dat andere mensen aangesloten worden, maar bij mij is dat schijnbaar nog steeds niet mogelijk.

Vorig jaar speciaal voor thuis gebleven zodat de monteur aan de slag kon, maar toen geen afmelding of niks gehad. Diverse voorbereidingen gedaan om gelijk gebruik er van kunnen maken, maar die bekabeling ligt er al meer dan een jaar ongebruikt bij.

Begin dit jaar weer een doosje binnen gehad met de opmerking dat ik aangesloten zal gaan worden, maar wacht nog steeds, als mijn onderburen niet mee willen werken, dan maar buitenom lijkt mij.

Ik ga het nou maar eens hier proberen of ik een stap verder kom.

 

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @KamiKaaze, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic bent gestart. Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit klantnummer. Kan je het klantnummer nakijken? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan kijk ik graag met je mee!

 

Ik had een DM gestuurd, met mijn klantnummer, maar nog weinig respons.

Reputatie 7
Badge +14

Ik had een DM gestuurd, met mijn klantnummer, maar nog weinig respons.

 Aan wie heb je dat gestuurd?  Ze lezen het alleen als ze er om vragen. Zet je klantnummer in je community account! Zie mijn handtekening. 

 

Hi, die staat er in dus zou te zien moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +4

Hi, die staat er in dus zou te zien moeten zijn.

Nu staat er een klantnumer van voor mobiele abbonementen. Kan je deze aanpassen naar degene beschreven door @Tommie van Odido of je tv klantnummer als je dat hebt. 

Nee, dat zal wel kloppen dan, aangezien er nog niks in gang is gezet, misschien dat er administratief wat fout gaat?

Ik heb als enige nog een mobiel abonnement er in staan.

Verder kom ik helaas niet, dus kan die ook niet toevoegen dat ik er op zit te wachten.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @KamiKaaze, ik heb je klantnummer gevonden en in je profiel gezet. Ik heb het doorgezet naar onze glasvezelafdeling, zij zullen het gaan onderzoeken en je opbellen om je meer informatie te geven over de situatie! 

Hi, bedankt nummer kwam hier niet te voor schijn. Ik wacht nog wel even af dan.

Reageer