Welkom op onze community! @Turboteetje
Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik kan mij goed voorstellen dat je niet langer wil wachten op Glasvezel en hier graag gebruik van wil maken. Ik zoek graag voor je uit wanneer dit mogelijk wordt!
Op dit moment kan ik nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw Klantnummer, wat er uit ziet als ABC12345, toevoegen aan jouw community profiel? Dan ga ik direct voor je op onderzoek uit!
Hi @Turboteetje, super bedankt! Ik zie hier dat Open Dutch Fiber de oplevering op pauze heeft moeten zetten. Er speelt iets met de poort in de wijkcentrale waar jij op aangesloten moet worden. Hierdoor kunnen ze de lijn niet activeren. Wij moeten eigenlijk wachten tot Open Dutch Fiber dit heeft opgelost. Ik heb voor de zekerheid een onderzoek gestart bij onze Fiber afdeling. Dit kan echter wel even duren. Als je wilt, kun je altijd Open Dutch Fiber zelf vragen hoe het ervoor staat: 088-1633633 Dat kan nooit kwaad!
Weet dat wij meteen aan de slag gaan wanneer je lijn beschikbaar is. Wij zijn dan aan de beurt!