Goedemorgen allemaal,
Ik heb recent mijn huidge abonnement opgezegd per 13 juni 2024; ik heb echter al het verzoek ontvangen om mijn modem retour te zenden. Dit betreft mijn oude modem volgens een sevicemedewerker van jullie, die ik echter nog nodig heb tot 13 juni, omdat dan pas mijn abonnement afloopt. Ik heb een herinnering ontvangen om het snel retour te zenden. In de mail staat dat ik mijn modem retour moet zenden, maar niet welke. Ik had namelijk glasvezel via jullie besteld, maar die bestelling heb ik geannuleerd. Ik heb een pakket gekregen voor glasvezel, die ik nu niet meer nodig heb, omdat ik een glasverzelabonnement heb besteld via een andere privider. Ik heb geen bericht ontvangen dat ik dit nieuwe pakket retour moet zenden. Kan iemand me helpen door aan te geven waarom ik alleen het oude modem retour moet zenden en niet het nieuwe pakket? En wat er gebeurd als ik mijn modem pas retour zend na afloop van het internet abonnement?
Bij voorbaat dank voor uw hulp. MVG Robin