Eind September heb ik bij jullie T-mobile thuis aangevraagd, mét de overstapservice. Ik heb toen netjes de gegevens ingevuld van mijn provider, Ziggo, en heb daar van jullie ook bevestiging van gekregen. Alles was ontvangen, en Ziggo had ook geaccordeerd. Nu heb ik zo’n twee, drie weken T-mobile thuis, wat goed werkt. Maar nu belde ik Ziggo, omdat ik nog geen doos had gekregen om de apparaten terug te sturen, en bleek dat ik daar nog gewoon aangesloten stond! En inderdaad, op mijn rekening is er ook nog een betaling gedaan op 21-10-19 aan Ziggo, nu juist de dag dat ik officieel overgestapt zou moeten zijn! Dus ik bel jullie klantenservice eens op. Zij vertelden me: nee alles zou helemaal in orde moeten zijn, Ziggo heeft toegezegd, dus bel Ziggo maar weer, het ligt bij hen. Maar, werd me verteld, zeg Ziggo zelf maar even op, voor de zekerheid, zodat je niet nog een rekening krijgt. Dus ik wéér aan de telefoon met Ziggo. Uitgelegd. Zij weten van niets. Er is niets opgezegd door T-mobile. Dus naar jullie advies zelf maar opgezegd. Mijn opzegdatum is dus nu 5 december. Maar dat betekent dat ik dus twee notas voor mijn kiezen krijg die ik niet hoor te betalen. Want jullie beloven met jullie overstapservice dat er géén dubbele kosten zijn.
Het is dus helemaal niet goed gegaan, maar bij wie? Iedereen is onschuldig lijkt het, en ik ben de dupe. Aangezien ik bij jullie de service heb aangevraagd, en jullie hebben beloofd dat het geregeld was, ga ik bij jullie te rade. Zal ik jullie een factuur sturen van de dubbele kosten die ik, ten onrechte, heb moeten maken?