Vrijdag (eergisteren) is er bij ons T-Mobile thuis geïnstalleerd. Helaas ervaar ik inmiddels een désà-vouz wat betreft de mediabox (maar dan bij UPC/Ziggo) en zit ik nu al met frustraties.
Mijn ervaring met de mediabox is niet relaxed tv kijken, maar merendeels problemen oplossen zoals:
Spontaan zwart beeld of geen geluid, zenders willekeurig vergrendeld, na herstart een blijvende ‘netwerk melding’ (met donker beeld) op bewegend beeld etc..
Ik heb de media box + converter + modem daarvoor diverse keren moeten herstarten. En dat zijn voor mij teveel problemen in 1,5 dag
Ook de afstandsbediening ervaar ik als “niet gebruiksvriendelijk”. Bijv. Favorieten werkt niet ideaal, je kan nl niet zappen naar alleen de zenders waar je voorkeur naar uit gaat, en de gids heeft geen overzicht per zender, plus ondervond ik ook problemen bij opnemen (en nog andere kleine dingen).
Bovenstaande problemen zijn ook allemaal telefonisch besproken met jullie klantenservice.
Daarom zou graag de mogelijkheid willen bespreken om gebruik te maken van de 2 weken opzegtermijn en hoe ik weer terug kom in de oude situatie voor de t-mobile installatie. (Omdat ik niet zelf de installatie mocht doen ivm glasvezel, ga wij er vanuit dat de monteurs-kosten ook gedeclareerd kunnen worden)