Goedemorgen,
Ik wil graag mijn community-profiel verwijderen, maar daar zie ik geen opties voor bij de instellingen. Waar doe ik dat?
Goedemorgen,
Ik wil graag mijn community-profiel verwijderen, maar daar zie ik geen opties voor bij de instellingen. Waar doe ik dat?
Een moderator kan je account anonimiseren. Zelf verwijderen of helemaal laten verwijderen kan hier helaas niet. Even wachten tot er één langskomt in dit topic dus.
Hi
Zou mijn communitie profiel ook verwijder kunnen worden.
En zinloos om naar de gegevens te vragen, heb ze niet invuld, dus graag gewoon zonder morren mijn account opheffen, de vraag hier stellen waarvoor je moet inloggen is voldoende.
En zinloos om naar de gegevens te vragen, heb ze niet invuld, dus graag gewoon zonder morren mijn account opheffen, de vraag hier stellen waarvoor je moet inloggen is voldoende.
Altijd fijn om jouw te lezen. Jammer dat je gaat!
Hoi
Hi
Hi
Kan mijn account alstublieft ook verwijderd worden? Bij voorbaat dank!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.