Op 17 januari 2019 heb ik mijn abonnement aangevraagd voor My T-Mobile thuis. De meest vroege leverdatum zou 30 januari 2019 zijn. Nu ging 30 januari voorbij en heb ik een dag later naar T-Mobile en naar Gideon gebeld, waarbij ik constant werd doorverbonden tussen de organisaties, Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kon vinden waar mijn ticket was. Conclusie, er moest een nieuw ticket gemaakt worden omdat er met mijn vorige aanvraag niks is gedaan. Dus ik kan weer 2 weken wachten. Nu is er wel een afspraak gepland voor over 5 dagen maar ik vind dit erg slechte service en ik zit er ook over na te denken om alsnog over te stappen naar een andere provider. Ik heb voor de 30e ook nog contact gehad via de chat met een medewerker maar ook daarvan werd ik niet veel wijzer. Misschien een nieuw iemand die niet weet hoe zij met klanten om moet gaan? Ik ben al jarenlange klant bij T-Mobile voor mijn mobiele abonnement en daar had ik nooit klachten. Nu dus wel, Ik moet nu alles met mijn Wi-Fi doen van de telefoon maar dat is gewoon belachelijk.
Nu dan eindelijk mijn vraag, ik ben aan het zoeken en zoeken maar hoe kan ik fatsoenlijk een klacht indienen?