Dus de vraag luidt: Wanneer wordt de straat Koningsdiep in het Kalf Zaandam aangesloten op de glasvezel aansluiting in de wijkcentrale?
Hoi
Geef het gerust aan als je nog vragen hebt, ik helder het graag volledig voor je op!
Wow! Dit meen je niet?
Dus in oktober 2023 de aanvraag gedaan, en de oplevering is pas in september.
Totaal geen communicatie vanuit jullie over de stand van zaken.
Een beetje popiejopie antwoord: Leuk dat je uitkijkt … ik zie je er ook graag van genieten?
Toch bizar dat jullie totaal geen berichten sturen over wanneer het opgeleverd wordt?
Staat 20 september nog steeds op de planning. We krijgen namelijk als klant totaal geen informatie.
Net ODF gesproken, blijkt dat Odido nog de apparatuur moe installeren in de wijkcentrale. Dit staat pas gepland in Jan 2025. Dit betekend dat we bijna een jaar wachten op de oplevering van glasvezel. Maar gelukkig hier totaal niet over worden geinformeerd.
Net gebeld met Odido, daar staat dat alles klaar is. Zowel de aansluiting in huis als de wijkcentrale. Wat gebeurd hier jongens?
Hey
Helaas nog geen antwoord gekregen, wel bijna een week verder.
Hi
Wachten zal wel moeten, maar maart werd september, september wordt januari. Het is allemaal niet heel netjes.
Dat jullie aan de zijlijn staan ben ik t niet eens, je kan ook zorgen de de materialen in de wijkcentrale van jullie wordt geplaatst. Maar vooral het gebrek aan communicatie maakt het allemaal nog vervelender.
Gelukkig is KPN ook bezig, hierdoor hoef ik straks niet bij jullie te blijven.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.