Ik heb een aanvraag gedaan voor 750/750 glasvezel internet. Inmiddels helaas nog geen werkende aansluiting omdat in mijn appartement en die van de onderbuurman nooit een glasvezelverbinding daadwerkelijk het pand is binnengebracht. (volgens reggefiber wel)
10 Januari > aanvraag gedaan met als verzoek datum 25-01-2019
15 Januari > Guidion afspraak gemaakt voor 25-01-2019
19 Januari > installatiepakket ontvangen
25 Januari > Guidion monteur heeft aansluiting niet gevonden
1 Februari > Reggefiber monteur is geweest, ook hij kan geen aansluiting vinden, ook niet in de kruipruimte bij de onderbuurman op de beganegrond.
8 Februari > Reggefiber heeft nu buiten gezocht naar glasvezel kabels. Er is op twee plekken gegraven, geen glasvezel aansluiting gevonden. Ter info: Huizen naast ons en in de directe omgeving hebben wel glasvezel, geverifieerd door Reggefiber monteur ter plaatse.
Kortom er is nog geen glasvezel, en er is iets niet pluis in de glasvezeladministratie van Reggefiber.
De vorige keren ben ik steeds binnen een dag gebeld door Reggefiber met een vervolg afspraak, maar heb nu nog niets gehoord.
Gelukkig heb ik geen gebruik gemaakt van de opzegservice. Neem aan dat ik wel pas ga betalen voor t-mobile als mijn verbinding daadwerkelijk opgeleverd is.
Vraag is dus wanneer ik wat mag verwachten.
Alvast bedankt.
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel