Hieronder de mails die in naar Odido heb gestuurd. Dat lijkt mij genoeg te zetten. Beste heer/mevrouw van Odido en meelezende,
To: Odido Internet + TV <internet.service@odido.nl>
Hieronder de mails die in naar Odido heb gestuurd. Dat lijkt mij genoeg te zetten. Beste heer/mevrouw van Odido en meelezende,
Ik ben gelijk in het systeem gedoken om mij goed in te lezen in de situatie. Er is op 29-11 gelijk een ticket aangemaakt door de monteur aan de technische dienst. Zij hebben dit doorgezet naar mijn collega’s van de Fiber afdeling. Ik weet net als jij niet bij welke partij dit ligt, maar ik zie wel dat mijn collega’s druk bezig zijn om dit te achterhalen. Voor nu zie ik dat er een sinds 28-12 een vraag uitstaat, maar ik zie hier nog geen reactie op. Ik vermoed dat dit is vertraagd door de feestdagen. Ik heb gelijk bericht naar mijn collega’s van de Fiber afdeling gestuurd met de vraag of er al een update is. Zodra ik daar meer over hoor, zal ik dat plaatsen in dit topic.
Beste Teresa,
Fijn dat jij de moeite hebt genomen om in het systeem te duiken en dat laat weten. Ik kan mij voorstellen dat er hard wordt gewerkt, maar ik zou graag willen weten wat het probleem is en hoe dit probleem binnen welke termijn opgelost raakt. Misschien is het ook mogelijk dat er minimaal eens in de twee dagen iemand van Odido contact met mij opneemt. Op die wijze voel ik mij gehoord en niet zoals nu een roepende in de woestijn. Het is toch niet gebruikelijk dat iemand 70 dagen aan het wachten is zonder een perspectief?
Groet Bianca
Beste Teresa,
Ondertussen zijn wij 40 dagen verder. Ik heb hierboven een verkeerde aantal dagen aangegeven, Maar nog geen stap verder. Vandaag weer telefonisch contact gezocht. Wat kan ik nog meer doen?
Groet Bianca
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.