Vandaag belde ik met de klantenserivce van T-mobile thuis. Ik ben echt bizar slecht te woord gestaan door een Klantenservice medewerker.
Ik ben van Tele2 overgestapt naar T-Mobile omdat ik het verkeerde internet had besteld.
Ik had gewoon internet i.p.v. glasvezel. Gelukkig kon ik vanuit Tele2 kostenloos overstappen naar T-Mobile. Hier had ik in het begin ook wat gedoe mee omdat de eerste keer aanmelden blijkbaar niet was gelukt.
Vanuit Tele2 gaven ze aan mijn internet met spoed aangevraagd te hebben zodat ik niet te lang zonder internet zou zitten.
Ik kreeg een mail vanuit T-Mobile dat de aansluitdatum op 4 november zou zijn. Dat is niet echt spoed dacht ik zo. Dus ik belde vandaag met T-Mobile om te vragen wat er gebeurd was met de “spoed-aanvraag”. De medewerker gaf aan dat dit kon i.v.m. de aanlevering van glasvezel vanuit een ander bedrijf (weet even niet meer wat de naam was).
Hier baalde ik ernorm van want nu zit ik 4 weken zonder internet. Maar gelukkig kon de medewerker mij een tijdelijke oplossing bieden door me 7 Unlimited aan te bieden. Nadat ik een Simkaart bij een T-mobile shop had gehaald probeerde ik de code uit. Dit werkte niet. Dus ik weer bellen!
Deze meneer vertelde mij simpelweg dat ik “geen recht had op de 7 dagen Unlimited”. Waarop ik om een uitleg vroeg. want ik snapte niet waarom ik wel de codes van de ene collega had gekregen. Maar nu niet. Waarop hij zei: “dat staat hier”. Waarop ik nogmaals om een duidelijke uitleg vroeg. Hier zei hij weer op “ja dat staat hier gewoon”. Hij heeft me een paar keer abrubt in de wacht gezet “ja wacht even.” en BAM ik stond in de wacht. Na een paar minuten kwam hij weer teurg en vertelde weer dat hij me moest teleurstellen en dat ik simpelweg geen recht had.
Ik was het zat en vroeg om een andere collega die mij beter zou kunnen helpen.Dus hij zet me weer in de wacht. En na een paar minuten krijg ik hem wéér aan de lijn. En jazeker, weer dezelfde boodschap: ik heb geen recht.
Uiteindelijk na pijn en moeite “mocht” ik iemand anders spreken die volgens hem 5 jaar ervaring heeft. Die kon me iets beter uitleggen waarom ik geen recht heb op de 7 dagen unlimited. Maar kwam net als zijn collega niet met een oplossing zodat ik geen 4 weken zonder internet zit. Hier baalde ik van en vroeg om een oplossing. Waarop hij zei dat dit “gewoon” in de algemene voorwaarden staat. En vroeg nog of ik die algemene voorwaarden wel gelezen had.
Na 40 minuten heb ik hopeloos en boos opgehangen. Want blijkbaar willen ze niet met me meedenken om een oplossing te bedenken. En al helemaal niet op een klantvriendleijke toon.
Ik wil gewoon gebruik maken van de 7 dagen unlimited totdat mijn Glasvezel is aangesloten.
Echt, zo moeilijk is mijn vraag niet. Deze service was echt bizar.
- Chantal