Zojuist is de monteur vertrokken die was ingeschakeld om de DSL lijn die 1 november opgeleverd zou worden in orde te maken. Prompt ontvang ik van T-mobile een juichende e-mail waarin staat dat alles nu functioneert met als bijlage de eerste rekening.
De monteur is echter onverrichter zake terug gekeerd omdat deze niet de bevoegdheid heeft om in de straatkast aan de aansluiting te werken. De storing is daarom nu doorgezet naar de KPN. Mijn opmerking van destijds, over het feit dat het probleem niet in de binneninstallatie gezocht moet worden, is volledig genegeerd. Door te luisteren en logisch te redeneren had T-mobile ook direct de KPN kunnen inschakelen om in de straatkast het juiste aderpaar te laten verbinden.
Nu heb ik na een week nog steeds geen internet en zal ik later voor de tweede keer een vrije dag moeten opnemen. Hierdoor maak ik dus kosten!
Het lijkt mij gepast dat T-mobile op zijn minst de eerste maand abonnement en de activatie kosten niet in rekening brengt.