Hoi @Sven1234, welkom op onze Community!
Goed dat je hier een topic over begonnen bent. Ik ben voor je gaan kijken maar er loopt een openstaande bestelling bij een andere provider. KPN mag ons niet vertellen welke provider dit is maar hierdoor kunnen wij je niet online krijgen. Je moet die bestelling annuleren zodat wij je kunnen aanmelden bij ons of onze bestelling annuleren.
Hoi Tommie,
Bedankt voor je reactie. Ik heb contact gehad met KPN, maar die zeggen geen andere openstaande bestelling te zien behalve de nieuwe aanvraag voor Odido. Ze zien wel dat onze energieleverancier toegang heeft tot de lijn, maar er is geen aanvraag van hun bekend.
Ik kan dus niks annuleren want er is niks bekend bij KPN. Zie je eventueel een wijziging?
Alvast bedankt voor je reactie.
Hi @Sven1234, ik ga dit laten checken door mijn backoffice collega's. Hopelijk weet ik vandaag meer, dan laat ik dat jou meteen weten. Dank voor je geduld!
Update: kan je het serienummer van je ONT delen met ons? Dit begint met GNXS. Wij willen dit checken om dat er een serienummer bij ons bekend is, waarvan KPN zegt dat deze in gebruik is. Zet dit nummer in je profiel onder '’Info voor moderator'’ en laat mij weten als deze er staat!
Hi @Sven1234, ik ga dit laten checken door mijn backoffice collega's. Hopelijk weet ik vandaag meer, dan laat ik dat jou meteen weten. Dank voor je geduld!
Update: kan je het serienummer van je ONT delen met ons? Dit begint met GNXS. Wij willen dit checken om dat er een serienummer bij ons bekend is, waarvan KPN zegt dat deze in gebruik is. Zet dit nummer in je profiel onder '’Info voor moderator'’ en laat mij weten als deze er staat!
Ik heb het nummer in de info gezet. Alvast bedankt!