Per vandaag zou ik overstappen van Ziggo naar jullie alles in 1pakket. Jullie service was bij ons bekend aangezien wij beide ook telefonisch bij jullie aangesloten zijn, en ondanks dat jullie een paar keer teveel kosten in rekening brachten, hebben jullie dat keer op keer keurig afgehandeld. Tot op heden verliep alles met jullie alles in 1 pakket ook prima, keurige mails en het pakket werd op tijd verzorgd.
Echter vandaag wilde ik vandaag het pakket instaleren en zag tot mijn verbazing dat tmobile alleen het alles in 1 pakket verzorgd vanaf de telefoonaansluiting en niet vanaf de coax aansluiting zoals ZIGGO dat WEL doet. In mijn huis zit mijn telefoonaansluiting midden op de kale muur dus u kunt zich voorstellen dat ik daar niet blij mee ben. Toen ik direct de servicelijn belde kreeg ik ene René aan de lijn die mij vervolgens bijzonder pedant en zonder enige vorm van meedenkendheid meededeelde dat de bedenktijd bij tmobile ingaat op het moment van bestellen en niet op het moment van hey activeren van het abonnement! De manier waarop ik door hem behandeld werd staat mij zeer tegen. Indien dit niet op een fatsoenlijke manier door uw organisatie opgepakt wordt zeg ik met veel plezier alle contracten op. Deze manier van communiceren vind ik geen stijl. Ik hoop met uw organisatie alsnog tot een oplossing te komen
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel