Begin vorig jaar ben ik benaderd door een medewerkster van (toen nog) T-Mobile. Ik was toen nog een redelijk tevreden klant bij KPN voor vast internet en TV.
De T-Mobile medewerkster deed mij een voorstel waarin o.a. werd beloofd dat ik de eerste helft van het jaar de halve abonnementsprijs voor T-Mobile Thuis zou betalen en daarna het normale bedrag. Daar kwam bij dat, wanneer ik na het eerste jaar zou besluiten om bij T-Mobile Thuis te blijven, ik weer het eerste halfjaar slechts de halve abonnementsprijs zou hoeven te betalen.
Na onlangs gebeld te hebben met een (inmiddels) Odido-medewerker weet ik nu dat deze ‘aanbieding’ nooit bestaan heeft en dat de dame die mij begin vorig jaar naar T-Mobile heeft gehaald, òf zelf verkeerd was voorgelicht, òf zij heeft mij knollen voor citroenen verkocht. Natuurlijk kan het ook zo zijn dat, gezien mijn leeftijd, ik niet goed geluisterd heb en dat ik zelf de veroorzaker van dit misverstand ben. Echter, als ik mij goed herinner heb ik verschillende malen bevestiging aan de dame in kwestie gevraagd of het aanbod echt zo was als hierboven omschreven.
Mijn vraag aan de Community is tweeledig;
- komt bovengenoemd aanbod iemand anders bekend voor?
- is er voor mij een mogelijkheid om het verkoopgesprek van toentertijd terug te luisteren?
Alvast bedankt,
Hans