Ik ben afgelopen maand verhuisd naar mijn nieuwe woning. Hiervoor heb ik gekozen om glasvezel van Odido in de winkel af te sluiten op 22 april 2024. Via de mail kregen wij te horen dat de glasvezel op 15 mei actief zou worden. Helaas is dit tot op heden niet gebeurd.
Wij hebben sinds 15 mei geen enkele update meer ontvangen van Odido over de aansluiting van het internet. Daarom hebben wij op 17 mei contact opgenomen met de klantenservice. Er werd ons toen verteld dat dit snel opgepakt zou worden en dat er een ticket was aangemaakt met "spoed". Ondanks deze toezegging hoorden wij niets meer van Odido, waardoor wij op 23 mei opnieuw contact hebben opgenomen.
Na ons tweede telefoontje werd er eindelijk een afspraak ingepland met het installatiebedrijf Gideon op 31 mei. Helaas werd deze afspraak op de dag zelf geannuleerd. Vervolgens hebben wij wederom contact opgenomen met Odido en werd er een nieuwe afspraak ingepland met Gideon op 6 juni. Op die dag kwam de monteur eindelijk langs en sloot alles netjes aan in onze meterkast: wifi, modem, glasvezel, etc. Helaas blijkt het internet nog steeds niet te werken omdat de wijkcentrale niet is aangesloten op ons adres.
Wij zijn nu meer dan een maand verder en hebben nog steeds geen werkend internet in ons huis. De frustraties lopen hoog op, met name door de slechte klachtenservice van Odido die ons van het kastje naar de muur stuurt. Dit moet zo snel mogelijk opgelost worden, want dit kan niet langer zo doorgaan. Wij kunnen niet meer vanuit huis werken en zijn genoodzaakt om alles te streamen via een hotspot vanaf onze telefoon, wat ook niet goed werkt.
Odido, kunt u dit alstublieft zo snel mogelijk oppakken zodat wij van deze ellende af zijn? Wij hopen op een spoedige en definitieve oplossing.