Skip to main content

14 april vorig jaar aan de deur een abonnement afgesloten voor glasvezel internet en TV. Zou einde zomer in gebruik zijn, want het werd nog aangelegd. Augustus vorig jaar ontving ik het pakket van Odido. September vorig jaar is de aansluiting in huis gebracht. Oktober maar eens gebeld. Zou eind november of begin december worden, want de kast in de wijk moest nog aangesloten worden. Half december weer gebeld, zou 26 december worden. De wijkkast was nog niet aangesloten. Nu inmiddels februari en nog steeds niks. Ik hoor ook helemaal niks van Odido! Heb ook geen overeenkomst in m'n email, weet dus ook m'n klantnummer niet. Heb alleen nog van april de gefeliciteerd folder met 5 stappenplan van t-mobile.

Hi @Skooby, welkom op onze Community!

Ik zoek dit graag verder voor je uit. Zou je je postcode en huisnummer bij je klantnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik het abonnement voor je omhoog halen en kijken wat er precies aan de hand is. Alvast bedankt voor de moeite. Geef me maar een seintje in dit topic als dat gelukt is.

 


Hallo Tommie,

 

Ik heb twee klantnummers ingevuld. De eerste staat op de brief die in de doos van het installatiepakket zit en de tweede is van m'n mobiele abonnement.  Vind het wel raar dat ik twee klantnummers heb en het installatiepakket is overigens al  op 21/9/2023 klaargemaakt. 

Bij Woonplaats heb ik postcode, plaatsnaam + huisnummer ingevuld. Kun je daar zo wat mee?

M.vr.gr.

Miranda 


Hi @Skooby, bedankt voor het toevoegen van je klantnummer!

Ik heb je abonnement kunnen opsporen en ik zie meteen wat er aan de hand is. De wijkcentrale is nog niet opgeleverd. De planning staat voor nu op 21 juni, dit is een wensdatum en kan door vertraging nog wijzigen. Zodra de wijkcentrale volledig opgeleverd is zal jouw bestelling doorlopen. 


Ik lees nu pas dat je geantwoord hebt, helaas krijg je blijkbaar geen email als je een reactie krijgt. Ik las net berichten van vorig jaar, ik uit Kerkrade. Daar duurde een duurde het heel erg lang en heeft zichzelf uiteindelijk geïnstalleerd. Ik begin me nu toch na bijna een jaar af te vragen of het wel verstandig is om de overstap naar odido te maken. Ik hoor bakkerij en hoop kehren. En de stoep mogen jullie ook weer opnieuw leggen. We hadden een mooie gladde stoep, die is nu niet meer netjes is losliggende tegels. De gehele stoep in de straat moet opnieuw, niet alleen de twee rijtjes die eruit gehaald zijn. Dat hebben ze vorig jaar namelijk gedaan en kwamen die twee rijen tegels van de winter naar boven zetten. Levensgevaarlijk! 


Geen reactie meer gekregen! Jullie zouden zelf eens haast moeten maken ipv reclame maken over haastmakers!! Ik ben er zolangzamerhand wel klaar mee! Ook met de mobiele telefoon abonnementen! Sinds T-Mobile rebranded is naar Odido, is het kommer en kwel In Duitsland, en wij wonen bijna aan de grens! Alles had bij het oude moeten blijven! Die rebranding gaat denk ik heel veel klanten kosten! Jullie maken jezelf kapot! 


Hi @Skooby, ik heb het doorgezet naar onze glasvezelafdeling. Zij zullen het onderzoeken en je opbellen met een update over de oplevering. Hopelijk zit er nu schot in de zaak!


Ik ben eind mei door iemand gebeld. Ik zat op m'n werk en had geen tijd ivm spoedstoringen in het ziekenhuis. Zij zou me een email sturen, maar tot op heden niks ontvangen. Ik ben er helemaal klaar mee! Jullie mogen het pakket weer op komen halen! Staat hier bijna een jaar! Heb geen vertrouwen meer in Odido! Ik sloot dit abonnement af met T-Mobile. Daar hadden we wel vertrouwen in, maar sinds het Odido is, heeft mijn man ook problemen met mobiel bellen in Duitsland, alleen in Duitsland. Daar ben ik mee bezig via een andere topic. En ik lees heel veel klachten, dus bij deze... haal het pakket op. Ik hoef jullie niet meer voor internet en tv. Als onze mobiele abonnementen aflopen, gaan we weer terug naar Vodafone! 


@Skooby Ik ben gelijk het systeem ingedoken om te kijken waar de e-mail is gebleven. Ik zie dat wij deze op 16 mei hebben verstuurd naar het e-mail adres wat bij ons bekend is. Hier in geeft mijn collega aan dat de verwachtte oplevering gepland stond voor eind juni. Dit is echter verstreken. 

Ik zou het heel jammer vinden, maar begrijp het als je liever niet meer wil wachten. Wil je ons toch nog een kans geven? Laat het mij direct weten, ik stuur dan meteen een bericht naar mijn collega’s van de Fiber afdeling om nogmaals de actuele planning te achterhalen. Ik wil dat jij van Glasvezel kan genieten! 


Nee sorry, gezien de negatieve reviews en m'n eigen negatieve ervaringen en heel lang aan het lijntje gehouden te zijn, wil ik graag dat de doos van jullie, die hier al meer dan een jaar staat, opgehaald wordt of een retourbox/label naar me gestuurd wordt. Het abonnement dat ik begin vorig jaar afgesloten heb en vorig naar zomer in werking zou komen, willen we niet meer! De email van 16 mei heb ik overigens nooit ontvangen. 


Hi @Skooby, helemaal begrijpelijk dat je niet langer meer wilt wachten. Ik zie ook inderdaad dat de bestelling nog op on hold blijft staan bij de netwerkbeheerder waardoor niet duidelijk is hoelang de oplevering gaat duren door de obstakels. Ik heb dan ook direct je aanvraag voor je geannuleerd. Je ontvangt hier nog een e-mail over en hierin de link naar de retourlabel. Hopelijk is het in de toekomst allemaal opgelost, zodat je dan alsnog van Glasvezel kunt genieten!


Dank je wel Demi, wanneer kan ik de email verwachten? 


Hoi @Skooby, ik heb het direct nagekeken! Er is een e-mail om 12:28 verstuurd naar je e-mailadres dat bekend staat bij ons. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana


Ik heb nog geen email ontvangen, net als de mail van 16 mei niet. Er gaat iets niet goed dan. 

Ik heb bij Track&Trace m'n emailadres ingevuld. Ik vermoed dat u de emails naar een verkeerd emailadres stuurt.


We versturen het naar hetzelfde e-mailadres die je hier ook gebruikt @Skooby. Ik heb de e-mail zojuist nogmaals verzonden. 


Ik snap er helemaal niks van. Ik krijg echt niks binnen van Odido. Heb ook de spambox nagekeken, daar ook niks binnen gekregen. En nu?


Hallo @Skooby ,

Krijg je wel mail van anderen binnen?

En is het ook de mail die je voor de community gebruikt?

 


Ja behalve mails van jullie voor internet en tv.  Van Odido wel mails ontvangen dat m'n factuur voor m'n mobiele abonnement klaar staat, maar verder niks van Odido. Ook niet toen ik begin vorig jaar het abonnement afsloot voor internet en tv geen bevestiging en mails ontvangen van T-Mobile en later van Odido. Ik wil nu toch wel graag het pakket terug sturen.


Ik heb de link via een privébericht naar je toegestuurd @Skooby


Wel bijzonder, overal waar jullie glasvezel aanleggen verloopt t voor geen meter. Klanten moet zeer lang wachten, geen informatie, er wordt alleen maar naar andere gewezen. 
 

Maar wanneer het opgezegd wordt, wordt er in eens snel gehandeld. 


Hallo Tommy, ik heb de link ontvangen. Moet ik nog iets in de doos doen zodat duidelijk is dat het van mij komt en dat we het abonnement niet meer willen bij Odido?


Hoi @Skooby, geen zorgen! Je hoeft verder niks te doen. We herkennen het aan je persoonlijke link. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana


Reageer