Tot dusverre ben ik mij flink aan het storen aan hoe mijn overstap verloopt van Delta naar Odido, aangezien het nog geen succes is.
Vanaf 8 mei zou ik overgaan. Toen was er iets niet gelukt met plaatsen van een patch. Op 13 mei kwam er wederom een monteur. Ook die kreeg het niet voor elkaar(geen licht/signaal). Het probleem is doorgezet naar Delta Fiber, aangezien dat hun netwerk is. Tot op heden hebben we daar nog niks van gehoord. Iedere keer als ik de klantenservice hierover bel, zeggen ze: "We zullen ze opnieuw een bericht sturen, wellicht hebben ze het ticket gemist."
Het lijkt mij toch niet ingewikkeld voor de klantenservice om de telefoon op te pakken, naar Delta te bellen en een afspraak in te plannen voor het probleem? Of ben ik dan ouderwets en is dat tegenwoordig onmogelijk om te doen?
Tussentijds hebben ze mij nog het nummer van Delta Fiber gegeven zodat ik zelf kon bellen. Uiteraard zeggen zij: "Je moet hiervoor bij Odido zijn, die moeten contact met ons opnemen. Over tickets die zijn aangemaakt kunnen wij niks zeggen of inzien."
Ik heb bij de klantenservice aangegeven dat ze nog tot 4 juni hebben om het in orde te krijgen, daarna ga ik over tot annuleren van het abonnement. Dat lijkt mij coulant genoeg.
Ondertussen moet ik ook nog blijven betalen voor het oude abonnement bij Delta, want officieel heeft Odido nog niet doorgegeven dat ik ben overgezet. Delta heeft mij echter al wel afgesloten van alles en heb ik dus al vanaf 8 mei geen internet + tv.
Ik ontvang telkens van jullie wel unlimited codes, zodat ik een hotspot kan opzetten. Dit is echter totaal niet toereikend.
Ik hoop hiermee eigenlijk dat er wat meer snelheid in gaat komen. Het is mij in ieder geval duidelijk dat ik totaal geen prioriteit ben als klant om aangesloten te worden.