In april heb ik glasvezel aangevraagd, sindsdien is het stil.
Elke dag krijg ik reclame, overal staan borden langs de weg ‘Neem glasvezel van T-Mobile’ doe het maar niet want ze kunnen het niet waarmaken! Als ik klaag dat ik ‘niets hoor’ word ik gebeld door glasfiber, die de kabel naar binnen moet aanleggen, dat ik niet in de planning sta. De telefoniste van glasfiber kan niets anders zeggen. Misschien een tip voor glasfiber, plaats een antwoordapparaat met deze tekst, scheelt een maandloon. De provider, T-Mobile, verschuilt zich achter de woorden, “Het ligt bij de aannemer”. Als je het niet aankunt, doe het dan niet. Er wordt geen aansluiting opgeleverd.
Ik wil nu van T-Mobile horen wanneer mijn aansluiting gerealiseerd wordt!
Eric Blansjaar
Hi
Ja, ik weet voldoende dank je. Hoop inderdaad dat ze snel contact opnemen, duurt al veel te lang.
Hi
Hi
Hoi Lisa,
Guidion sluit neem ik aan mijn modem e.d. aan?
Groet,
Eric
Hi
Beste Boris,
Ze hebben het glasvezel aangesloten in de meterkast, eindelijk! Nu is mijn vraag wanneer kan ik een T-Mobile monteur verwachten om de definitieve aansluiting te maken?
Ik ben misschien ongeduldig maar aangezien ik letterlijk elke dag een bericht krijg van T-Mobile om een abonnement te nemen dacht ik, laat ik het ook maar doen dan.
Met vriendelijke groet,
Eric Blansjaar
Hello @boris,
So in forums we can only create new topics and never comment on other topics? Then why we have the option available?
I didn’t know that T-Mobile also oppresses customers’ opinions and actually have rules supporting that.
Anyhow, I will just focus on my case now to see if it will be solved soon. Otherwise, I’ll have to comment on other posts to ease my frustrations!
Hi
Even though I really understand the situation, please be aware that ‘bumping’ or ‘hijacking’ other topics with the same message, is against our house rules. I'd like to resolve your issue in the topic you've just created: Still waiting for the never-arriving fiber optics! | T-Mobile Community. Thanks in advance!
Hi
Thanks voor je bericht! Ik begrijp je volkomen; ook wij willen je zo snel mogelijk opleveren. Ik heb om die reden direct de taak uitgezet bij onze Glasvezelspecialisten om de update na te jagen, zodat jij weet waar je aan toe bent. Ook heb ik gevraagd om direct contact met jou op te nemen per telefoon, zodat jij ook meteen op de hoogte bent. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. We gaan dit voor je na!
Hello Eric,
Many of us are on the same boat. Clearly T-Mobile is incompetent and just trying to harvest clients so we don’t go to competitors.
Connection not provided for months is not acceptable, and I’ve been waiting with no connection at all in my new house since end of November 2021.. Soon we should celebrate with T-Mobile 1 year mark of no proper internet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.