Beste Klantenservice,
Ik ben al enige tijd bezig om een nieuwe aanvraag voor elkaar te krijgen om klant te worden bij T-Mobile voor Thuis internet + tv.
Op 18-06-2023 de aanvraag gedaan en is bevestigd door T-Mobile per mail. Gezien er iets mis ging bij het verschuiven van de aanvraagdatum bij de aanvraag en matched de overstap van KPN niet met de startdatum van T-Mobile. Op maandag 19-06-2023 dan maar even naar de winkel in Tiel. Daar werd ik van het kastje naar het muurtje gestuurd en moest ik de klantenservice maar bellen, zij doen alleen mobieltjes. Ik moest volgens de winkel de bevestiging waarin ik geen overstapservice had aangevraagd maar negeren, dan kwam wel goed. Daar kon ik z'n woord voor nemen. Toen ik thuis kwam heb ik toch maar weer gebeld met T-Mobile en ben toen door een jongen fantastisch geholpen. De aanvraag verder in orde gemaakt, ik had een account in de app en het lijkt de goede kant op te gaan. Er is gesproken over een monteur van Gidion, waarna ik stelde dat ik dan de hele dag thuis moest wachten en dat gaat niet. Ik heb nu ook glasvezel (van KPN), dus naar mijn mening is het een kwestie van modem ompluggen en klaar. Toch kreeg ik dagen erna emails en sms'jes van Gidion voor een afspraak. Dan toch maar inplannen via mijn mobiel. Na het invullen van alle gegevens, blanco scherm - werkt niet op de iPhone. 's Avonds ingelogd via de computer, is de eerstvolgende gelegenheid 16 juli, KPN stopt per 4 juli a.s. Dit zou dus betekenen: 12 dagen GEEN internet. Afgelopen zaterdag 24 juni maar weer eens gebeld met T-Mobile. Een dame aan de telefoon ging een spoedaanvraag voor installatie indienen bij haar meerdere, ik zou dan binnen 2 dagen telefoon kunnen verwachten vanwege de spoed aanvraag. De dame kon mij vertellend dat ze het vreemd vond dat Gidion niet eerder kon aansluiten, want volgens haar was het een hele rustige periode voor Gidion. Zojuist, 26 juni gebeld door Gidion. Helaas kunnen we niet eerder dan 16 juli komen installeren. Ik heb toen meteen gezegd dat ik de boel ga cancellen, want als dit is hoe T-Mobile met haar nieuwe klanten omgaat, dan ben ik er al klaar mee. De dame van Gidion kon mij doorverbinden met T-Mobile klantenservice. Aldaar spreek ik een mevrouw en later weer een andere mevrouw...deze verteld mij dat er geen casus in de computer staat van het gesprek van afgelopen zaterdag, dus ik kan wel zoveel zeggen, maar ze kan me niet helpen. Toen ik haar vroeg om een meerdere te spreken was er niemand aanwezig, ik benadrukte dat zij impliceert dat ik lieg over het gesprek van zaterdag was ze er klaar me en beëindigt zij het gesprek. Ik kan me geen enkele reden bedenken waarom ik, als potentiële nieuwe klant, zou verzinnen of liegen over een gesprek met de klantenservice. Na dit gesprek zojuist maar weer de klantenservice gebeld. Dit maal een jongeman, die mij uiteindelijk verteld dat het mijn eigen schuld is en dat ik in de tussentijd maar zelf internet moet kopen (wat dat dan ook betekend) om de tijd tussen KPN en T-Mobile op te vullen. Hij kon niets voor me betekenen. Heeft iemand al door dat ik méér tijd in dit hele proces heb gestoken dan T-Mobile zelf?
Is dit dé manier hoe T-Mobile met nieuwe en bestaande klanten omgaat? Is dit normaal om nieuwe klanten te beschuldigen van een leugen? Ik begrijp niet helemaal wat het doel is van zo'n aanpak.
Zijn alle opties bekeken om mij als nieuwe klant binnen te krijgen bekeken?
Ik hoor graag van T-Mobile of zij mij wel als klant willen...ik stond op punt om ook drie mobieltjes om te zetten naar T-Mobile, maar daar heb ik een zwaar hoofd in. Mocht T-Mobile niet iets kunnen regelen dat ik niet zonder internet zit tijdens de overstap, dan trek ik graag m'n aanvraag in en zal ik ook niet meer overstappen naar T-Mobile.
Graag zo snel mogelijk een oplossing en een reprimande voor uw insinuerende personeel aan de telefoon.
Met vriendelijke, doch teleurstellende groet.
Dennis