Skip to main content

Hoi,

 

Ik maak de overstap van Ziggo naar Odido maar het verloopt nog niet geheel soepeltjes. Momenteel sta ik al 20 minuten in de wacht bij de klantenservice in afwachting van een medewerker en dat duurt nog voort . Hiervoor heb ik 38 minuten gehangen en uiteindelijk opgehangen omdat ik dacht dat het misschien in de doorschakeling mis was gegaan: het kan toch niet zoooo lang duren ???.

 

Advies 1: Breid je klantenservice uit
Advies 2: Haal die ….. muziek weg. Na 38 minuten ben je dat dezelfde muziekdeuntje meer dan spuugzat en die dame die zegt dat ze je 'zo snel mogelijk’ proberen te helpen verliest haar geloofwaardigheid ondertussen ook wel..

 

Ik heb inmiddels 3x een nieuwe aanmelding moeten doen omdat het met de vorige 2x misging. De bevestiging die je bij het afsluiten wordt toegestuurd is onvolledig, 1 maal ging het mmis omdat het huisnummer onjuist vermeld was. Of mijn gewenste ingangsdatum juist is, weet ik niet: 

 

Advies 3: Vermeld op de toegestuurde documenten de geenste ingangsdatum

 

PS Op ziggo is veel kritiek geweest. De klantenservice was qua bereikbaarheid en meedenken de laatse tijd in ieder geval veel beter. Ik begin te twijfelen of overstappen wel zo'n goed idee was.

PS2 Ondertussen zit ik op 28 minuten wachttijd :.(

 

Ro

 

 

Hoi ​@RoCoJo, excuses voor de veel te late reactie. Jouw topic is tussen wal en schip beland omdat deze gecategoriseerd werd in een niet langer bestaand sub-forum. Dit is nu bij een moderatieronde gelukkig bekend geworden. We zullen dit voorkomen vanaf nu, sorry nogmaals. Heb je nog hulp nodig? Dan roep ik de hulptroepen op!


(Helaas dat K…. muziekje is nog steeds niet weg)

 

het is duidelijk dat Odido veel succes heeft met haar aanbieding van eind december: de helpdesk is nog steeds slecht bereikbaar. (en dus dat stomme deuntje als je tot een half uur in de wacht staat.)

Als je ze dan aan de lijn hebt, moet ik nageven: De helpdesk is vriendelijk en behulpzaam maar het oplossend vermogen is dramatisch. Waarschijnlijk door de gebruikte software die  blijkbaar niet is opgewassen tegen een klant die 3x Internet/tv-abonnement afsluit die 2x genannuleerd moest worden.

Laten we positief blijven: Internet en TV werkt (nog)!
Maar mijn abonnement beheren zit er niet in !! Het blijkt onmogelijk te zijn om mijn huidige abonnement in mijn online omgeving zichtbaar te maken (er staat nog steeds dat mijn internet/TV per 24/12/2024 zal worden stopgezet: Dat is gelukkig mijn 1e of 2de bestelling en niet mijn huidige (hoop ik))

Geen toegang tot mijn online omgeving:

  1. Ik kan dus niet controleren of alle gegevens juist zijn (Mijn 2de afgesloten abonnement kwam op het verkeerde huisnummer binnen (buren hadden dikke pret), bij de 3de keer afsluiten kon ik plotseling niet meer profiteren van de aanbieding….. of toch wel ?).
  2. Ik kan dus niet mijn abonnement aanpassen (en dat zal ik moeten omdat Odido na de actieweken eenzijdig haar voorwaarden aanpaste : u mag na 31/01/2025 niet meer downgraden (Uiteraard mag je kosteloos annuleren maar om dit nu netjes te noemen: Eerst lokken, dan actie terugdraaien)
  3. Ik kan dus niet bestellingen toevoegen (gelukkig beging het F1 seizoen pas in maart en heb ik Viaplay nu nog niet nodig (maar zou het voor die tijd lukken ??).

Afspraak om te worden teruggebeld wordt helaas niet nagekomen en dus maar weer opnieuw in de wachtrij. Eerder kreeg ik te horen dat het de volgende dag zou zijn opgelost, toen zou het op 02/01/2025  zijn opgelost. Vandaag kreeg ik te horen dat het doorgezet is naar de Technische Dienst en dat ze binnen 10 dagen zullen reageren. 

Het vertrouwen in Odido is danig verminderd. Je mag 1 incident niet tot norm verheffen maar of ik Odido aan iemand ga aanraden……

 

Frustratienivo is hoog dus wilde het even van me afschrijven: ter Leering ende Vermaeck

 

Ro.


Reageer