Hoi,
Ik maak de overstap van Ziggo naar Odido maar het verloopt nog niet geheel soepeltjes. Momenteel sta ik al 20 minuten in de wacht bij de klantenservice in afwachting van een medewerker en dat duurt nog voort . Hiervoor heb ik 38 minuten gehangen en uiteindelijk opgehangen omdat ik dacht dat het misschien in de doorschakeling mis was gegaan: het kan toch niet zoooo lang duren ???.
Advies 1: Breid je klantenservice uit
Advies 2: Haal die ….. muziek weg. Na 38 minuten ben je dat dezelfde muziekdeuntje meer dan spuugzat en die dame die zegt dat ze je 'zo snel mogelijk’ proberen te helpen verliest haar geloofwaardigheid ondertussen ook wel..
Ik heb inmiddels 3x een nieuwe aanmelding moeten doen omdat het met de vorige 2x misging. De bevestiging die je bij het afsluiten wordt toegestuurd is onvolledig, 1 maal ging het mmis omdat het huisnummer onjuist vermeld was. Of mijn gewenste ingangsdatum juist is, weet ik niet:
Advies 3: Vermeld op de toegestuurde documenten de geenste ingangsdatum
PS Op ziggo is veel kritiek geweest. De klantenservice was qua bereikbaarheid en meedenken de laatse tijd in ieder geval veel beter. Ik begin te twijfelen of overstappen wel zo'n goed idee was.
PS2 Ondertussen zit ik op 28 minuten wachttijd :.(
Ro