Goedemorgen,
Op 5 juni heb ik een verhuizing doorgegeven via Mijn Odido. Ik werd kort hierna gebeld om het te bevestigen. In dit gesprek zijn wij overeengekomen dat het abonnement een beetje aangepast zou worden (geen TV meer, 1 extra wifi punt). So far so good!
Zelf heb ik 24 juni als verhuisdatum doorgegeven: vandaag dus. Nu heb ik alleen sinds vandaag geen internet op het nieuwe adres, én geen internet meer op het oude adres. Ik heb ook nog geen mogelijkheid gehad om een afspraak in te kunnen plannen met Guidion voor de installatie op het nieuwe adres. Ik verhuis namelijk van Reggefiber gebied naar Delta gebied. Ons nieuwe adres heeft ook een heel ander type glasvezelaansluiting (Attema FTU).
Het enige wat ik mij kan bedenken wat het proces heeft verstoord is het niet kunnen ontvangen van het wifi punt. Afgelopen zaterdagochtend is al vroeg geprobeerd deze te bezorgen op ons nieuwe adres, echter was er toen helaas niemand thuis (10 minuten na de bezorgpoging wel ). Het wifi punt ligt nu bij een pakketpunt. Deze kan ik pas morgen op zijn vroegst ophalen.
Is er een mogelijkheid om een tijdelijke internetverbinding op te zetten, zodat wij in ieder geval weer een vorm van vast internet kunnen hebben op het nieuwe adres? Of kunnen jullie het proces al verder in gang zetten zodat Guidion een afspraak met ons kan maken? Mijn dank is groot!