Na 2 maanden nog steeds geen afsrpaak met aanlsuiten glasvezel - volker wessels telecom | geen service-geen betaling

  • 30 May 2023
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

31 maart geswitched van Z*&ggo naar T-Mobile, met overstap service. Geplande overstap datum 1 juni a.s.

 

Historie na bevestiging abonnement:

Al snel werd er een afspraak met guideon ingepland, maar het werd duidelijk dat die nog niks konden doen omdat glasvezel eerst van straat naar binnen doorgetrokken moet worden. Dit was volgens het t-mobile systeem al wel gedaan…. in werkelijkheid nog steeds niet gebeurd.

Begin april en midden-april met T-mobile gechat en gebeld dat er geen aansluiting vanuit straat naar woning loopt en dat dit nog ingepland dient te worden (met Volker wessels telecom via T-Mobile).

Tot 2 maal toe werd mij telefonsich beloofd dat T-Mobile dit zou oppakken en dat ik toch wel zeker na enkele weken iets mocht horen… u raadt het al, niks gehoord en a.s. donderdag gaat mijn abonnement in.

Er werd ook al beloofd om mijn dubbele kosten te dragen zolang ik nog geen glasvezel heb. Ik ben beniewd...

 

Dus ik probeer het nu via deze route met een voorstel:

 

Wanneer komt er nu eindelijk iemand langs van volker wessels of welke partij dan ook om de kabel door te trekken van stoep naar woning, zodat installatie afgerond kan worden???

In all redelijkheid mag ik toch verwachten dat dit in 2 maanden geregeld kan worden (van abbonement aanvraag 31 maart -- 1 juni). 

 

Bij deze verwacht ik ook een spoedige oplossing, in komende 2 weken! 

Zo niet, zie ik niet in waarom ik voor de T-mobile abonnement moet gaan betalen. Geen geleverde dienst…. geen kosten. Ook hou ik vast aan de belofte om mijn doorlopende onverwachte ziggo kosten door T-Mobile te laten betalen dmv kosten reductie op de maandelijkse rekeningen van T-Mobile tot aan de dag dat installatie compleet is.

 

Bovendien als er nog steeds geen bevestigde planning afgegeven kan worden, wil ik graag  afzien van mijn overstap en kosteloos mijn contract (ingaande 1 juni) direct be-eindigen.

 

Hopelijk deze keer een concreter antwoord

Mvg

Thomas Frijns

 

 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @thomas.frijns welkom op onze Community!

Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met onze klantenservice, het is doorgezet zodat het FTU als nog geplaats wordt. Wat ik wel gek vind is dat VWT zegt dat het naar binnen brengen van de kabel al is voltooid. Daarom krijg je bericht van Guidion om de installatie binnenshuis te doen. Is je huis misschien opgesplitst? Dan kan het FTU zich ergens anders bevinden dan in jouw huis. Het komt in ieder geval nu goed, ze gaan voor je aan de slag! Wil je mij hiervan op de hoogte houden?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @thomas.frijns welkom op onze Community!

Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met onze klantenservice, het is doorgezet zodat het FTU als nog geplaats wordt. Wat ik wel gek vind is dat VWT zegt dat het naar binnen brengen van de kabel al is voltooid. Daarom krijg je bericht van Guidion om de installatie binnenshuis te doen. Is je huis misschien opgesplitst? Dan kan het FTU zich ergens anders bevinden dan in jouw huis. Het komt in ieder geval nu goed, ze gaan voor je aan de slag! Wil je mij hiervan op de hoogte houden?

UPDATE: Net om 17.14uur gebeld door T-Mobile service, met helaas geen antwoord op mijn aanlsuiting maar….. of de Guideon monteur vandaag was langsgekomen?!?!? hahaha

Nee, zei ik, Guideon afspraak die op 1 juni stond gepland, zou eigenlijk al geannuleerd moeten zijn door T-mobile, omdat ik nog geen glasvezel aanlsuiting heb……

Daar wist de jongeman aan de telefoon niks van. Was zelfs verbaasd?! 

 

Heb hem ook verteld dat ik vandaag zelf de guideon afspraak heb geannuleerd, omdat het geen zin heeft om de installateur langs te laten komen.

Erg vreemd allemaal vond de service-jongeman, want…. in het systeem staat dat er al een aanlsuiting is…. oftewel ik laat T-mobile 2x weten dat ik geen aanlsuiting heb, 2x laat T-mobile al weten dat ze het gaan oppakken… en doodleuk veranderd er niets in de tussentijd…

 

Voordat de klantenservice belt, lees even het script door met notities van de klant? Ga er vooralsnog vanuit dat de chat historie en telefonische aantekeningen bewaard worden per klantennummer. Dan weet je dat je niet hoeft te vragen over een guideon monteur?!?!

31 maart geswitched van Z*&ggo naar T-Mobile, met overstap service. Geplande overstap datum 1 juni a.s.

 

Historie na bevestiging abonnement:

Al snel werd er een afspraak met guideon ingepland, maar het werd duidelijk dat die nog niks konden doen omdat glasvezel eerst van straat naar binnen doorgetrokken moet worden. Dit was volgens het t-mobile systeem al wel gedaan…. in werkelijkheid nog steeds niet gebeurd.

Begin april en midden-april met T-mobile gechat en gebeld dat er geen aansluiting vanuit straat naar woning loopt en dat dit nog ingepland dient te worden (met Volker wessels telecom via T-Mobile).

Tot 2 maal toe werd mij telefonsich beloofd dat T-Mobile dit zou oppakken en dat ik toch wel zeker na enkele weken iets mocht horen… u raadt het al, niks gehoord en a.s. donderdag gaat mijn abonnement in.

Er werd ook al beloofd om mijn dubbele kosten te dragen zolang ik nog geen glasvezel heb. Ik ben beniewd...

 

Dus ik probeer het nu via deze route met een voorstel:

 

Wanneer komt er nu eindelijk iemand langs van volker wessels of welke partij dan ook om de kabel door te trekken van stoep naar woning, zodat installatie afgerond kan worden???

In all redelijkheid mag ik toch verwachten dat dit in 2 maanden geregeld kan worden (van abbonement aanvraag 31 maart -- 1 juni). 

 

Bij deze verwacht ik ook een spoedige oplossing, in komende 2 weken! 

Zo niet, zie ik niet in waarom ik voor de T-mobile abonnement moet gaan betalen. Geen geleverde dienst…. geen kosten. Ook hou ik vast aan de belofte om mijn doorlopende onverwachte ziggo kosten door T-Mobile te laten betalen dmv kosten reductie op de maandelijkse rekeningen van T-Mobile tot aan de dag dat installatie compleet is.

 

Bovendien als er nog steeds geen bevestigde planning afgegeven kan worden, wil ik graag  afzien van mijn overstap en kosteloos mijn contract (ingaande 1 juni) direct be-eindigen.

 

Hopelijk deze keer een concreter antwoord

Mvg

Thomas Frijns

 

 

Graag ontvang ik een reactie vandaag of morgen. Anders maak ik direct gebruik van mijn herroepingsrecht voor installatie/activiatie. 

Reageer