Skip to main content

Ik krijg zojuist een sms dat de monteur van Guidion is uitgevallen. Als ik de community zo een doorlees, komt dat opvallend vaak voor en is de vraag of Guidion wel zo'n goede partij is. Ik ben overgestapt naar Odido en heb gebruik gemaakt van de overstapservice.

 

“Met de Overstapservice is overstappen makkelijker dan ooit. Zo geregeld, je blijft online en je hebt geen dubbele kosten.”

 

Mijn vraag is: blijf ik nu echt wel online? Ik werk namelijk thuis en als ik geen internet heb, kan ik ook niet werken en dat heeft voor mij grote consequenties! 

 

Ik denk dat er nog wel contact opgenomen gaat worden, maar mijn oude contract eindigt morgen, dus er MOET morgen een oplossing zijn gevonden!

Ik krijg nu een mail dat de afspraak nu is ingepland voor dinsdag 8 oktober. Ik kan echter die dagen niet zonder internet, vanwege mijn werk! Wat te doen?


Hi @DutchSheep, sorry dat de afspraak met Guidion niet door kon gaan. Dat is niet fijn, ik snap dat je daar op rekent. Geen zorgen over je huidige provider, deze loopt gewoon door. KPN mag het abonnement pas opzeggen als wij hiervoor het seintje geven. Dit seintje geven we pas wanneer we zien dat het modem online is!

Je zult dus zeker online blijven. De facturatie gaat bij ons ook pas lopen wanneer het modem online is. Hartelijk dank voor je begrip en succes op de 8ste!


Hi @DutchSheep, sorry dat de afspraak met Guidion niet door kon gaan. Dat is niet fijn, ik snap dat je daar op rekent. Geen zorgen over je huidige provider, deze loopt gewoon door. KPN mag het abonnement pas opzeggen als wij hiervoor het seintje geven. Dit seintje geven we pas wanneer we zien dat het modem online is!

Je zult dus zeker online blijven. De facturatie gaat bij ons ook pas lopen wanneer het modem online is. Hartelijk dank voor je begrip en succes op de 8ste!

Dat is een geruststelling, bedankt!


Graag gedaan! 😁


Ik kreeg ook de SMS op maandag dat de Guidion monteur (gepland 13u) uitgevallen is. Opvallend dat KPN al in de nacht ongeveer om 5u de verbinding deactiveert had. Ik waakte op met geen internet van KPN, maar als ik de Odido modem op het glasvezelkastje aansluit, kreeg ik meteen internet. 13u had Guidion ook gebeld om te bevestigen dat de monteur is uitgevallen en vroeg voor nieuwe afspraak. Ik zei ook dat mijn internet al werkt, en ze had de afspraak geannuleerd en meteen kreeg ik een email van KPN dat mijn opzegging voltooid is. Wat raar is, dat ik na 3 dagen weer een email kreeg met een verzoek een nieuwe afspraak met Guidion te planen, kan ik het verzoek negeren of loop ik risico dat mijn internet opeens niet meer werkt?

 

Date: Mon, 30 Sep 2024 10:26:12 +0000 (GMT)
From: Guidion <noreply@guidion.net>

Uw afspraak met de Expert voor de Odido diensten is geannuleerd. Als u al een nieuwe afspraak heeft gemaakt of toch geen hulp nodig heeft, dan hoeft u niets te doen. Heeft u een nieuwe afspraak nodig? Neem dan contact op met de klantenservice van Guidion via 020-3232766 (lokaal tarief).

 

Date: Thu, 3 Oct 2024 13:44:30 +0000 (GMT)
From: Guidion <noreply@guidion.net>

Wij zijn Guidion, de installatiepartner van Odido. Wil jij zo snel mogelijk genieten van de Odido diensten? Klik nu op 'Plan hier de afspraak' en maak online uw afspraak met ons.

Plan hier de afspraak
Indien de bovenstaande knop niet werkt, kunt u de volgende link kopiëren naar de browser: https://afspraak.guidion.com/t/xxxxxxxx?s=e&r=0
Het maken van de afspraak duurt slechts enkele minuten.
 


Guidion is echt hardnekkig. Ze stuurden net een herinnering om afspraak te maken.

Date: Fri, 4 Oct 2024 08:25:01 +0000 (GMT)
From: Guidion <noreply@guidion.net>
Subject: Maak je afspraak voor de installatie van Odido (herinnering)!

Wij hebben u gevraagd om een afspraak te maken voor de installatie van uw Odido pakket, maar wij hebben nog geen reactie ontvangen. Wilt u zo snel mogelijk genieten van uw Odido diensten? Klik nu op 'Plan hier uw afspraak' en maak online uw afspraak met ons.

Plan hier uw afspraak
Indien de bovenstaande knop niet werkt, kunt u de volgende link kopiëren naar de browser: https://afspraak.guidion.com/t/xxxxxxxx?s=e&r=1
Het maken van de afspraak duurt slechts enkele minuten.
 


Hey @ccnl, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de afspraak nog niet geannuleerd was. Ik heb de verbinding gechecked en alles ziet er goed uit dus ik heb de afspraak voor je geannuleerd. Je ontvangt als het goed is geen berichten meer! 


Reageer