In April 2023 heb ik een aansluiting aangevraagd bij t-mobile. Alles helemaal in kannen en kruiken, binnen 2 dagen een monteur op bezoek.
sorry maar we kunnen het nu niet maken we komen erop terug. Daarna nog 2x een monteur geweest. Echte uitleg waarom het niet kan blijft uit. Ik krijg van de klantenservice een voorstel:
koop een router (deze betalen wij terug bij tweede factuur). Daarnaast koop je een sim kaatt er voor deze router en ook die betalen we u terug.
u zult wekelijks voucher krijgen voor internet.
Diverse malen gebeld maar geen enkele duidelijkheid. Elke keer de belofte we gaan het uitzoeken.
vandaag belde ik weer en was mijn bestelling ineens geannuleerd. Wel een nieuwe laten aanmaken, maar hier zijn de gemaakte kosten vast niet als credit geboekt.
ik wil graag weten wat de status is van mijn bestelling.
De gemaakte kosten alsnog terug gestort krijg.
Wat de reden is dat iemand mijn bestelling gewoon annuleert?
dat mijn aansluiting zsm alsnog wordt gerealiseerd!