Beantwoord

melding

  • 19 April 2024
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Geachte klantenservice van Odido,

Ik neem contact met u via deze weg, want er is nergens een emailadres te vinden en telefonisch word ik afgewimpeld. Naar aanleiding van mijn recente ervaring met uw bedrijf en de omzetting van onze internetverbinding wil ik het volgende melden. Helaas ben ik buitengewoon teleurgesteld in de service die ik heb ontvangen, en ik voel me genoodzaakt mijn klacht kenbaar te maken.

Op dinsdag heb ik vrijgenomen van mijn verplichtingen om de internetmonteur te ontvangen voor de omzetting van onze internetverbinding, zoals afgesproken. Tot mijn frustratie en verbazing is de monteur echter niet komen opdagen, zonder enige kennisgeving of verklaring. Na dit teleurstellende incident heb ik contact opgenomen met de klantenservice, maar helaas heeft dit niet geleid tot een adequate oplossing. Ik werd verteld om te wachten tot twee dagen later voor een nieuwe afspraak.

Op de tweede afspraak, donderdagochtend tussen 8.00 en 12.00 uur, heb ik opnieuw vrijgenomen om de monteur te ontvangen voor de omzetting van onze internetverbinding. Opnieuw was er echter geen teken van de monteur binnen het afgesproken tijdsbestek. Pas om 13.00 uur ontving ik een berichtje waarin werd gemeld dat de monteur nog eens 20 minuten te laat zou zijn. Dit soort onbetrouwbare afspraken is ontoelaatbaar en brengt aanzienlijk ongemak met zich mee, vooral gezien het feit dat onze huishoudelijke activiteiten en het bedrijf sterk afhankelijk zijn van een goed functionerende internetverbinding.

Het is voor mij onacceptabel dat ik tweemaal vrij heb moeten nemen van mijn verplichtingen voor afspraken die niet werden nagekomen. Ik ben dan ook van mening dat er passende maatregelen moeten worden genomen om deze kwestie op te lossen en mij te compenseren voor het ongemak en de tijdverspilling die ik heb ervaren.

Ik verzoek u dan ook vriendelijk om met een bevredigende oplossing te komen en mij te informeren over de compensatie die u bereid bent te bieden voor deze onaanvaardbare service. Als er geen bevredigende oplossing wordt geboden, ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen om deze kwestie aan te kaarten bij de relevante autoriteiten.

Ik vertrouw erop dat u deze kwestie serieus neemt en snel handelt om het vertrouwen te herstellen en een positieve oplossing te bieden.

In afwachting van uw spoedige reactie.

Met vriendelijke groet / With kind regards
YVONNE CLAASSENS – VAN BEERS

icon

Beste antwoord door Yvenho 22 April 2024, 11:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Yvenho, allereerst excuses voor deze ervaring. Ik heb direct je profiel erbij gepakt en ik ben nagegaan wat ik voor je kan betekenen. Ik zou in dit geval je activatiekosten kunnen vergoeden wanneer de 14 dagen bedenktijd verstreken zijn, dus vanaf 3 mei 2024. Ga je hiermee akkoord? Groetjes, Ishana

Hoi @Yvenho, allereerst excuses voor deze ervaring. Ik heb direct je profiel erbij gepakt en ik ben nagegaan wat ik voor je kan betekenen. Ik zou in dit geval je activatiekosten kunnen vergoeden wanneer de 14 dagen bedenktijd verstreken zijn, dus vanaf 3 mei 2024. Ga je hiermee akkoord? Groetjes, Ishana

 

Ja is akkoord! 

Reputatie 6
Badge +2

@Yvenho Ik heb het gelijk in mijn persoonlijke agenda genoteerd, ik ga het tegen die tijd voor je in orde maken! 😀

Je ontvangt dan een e-mail ter bevestiging en het bedrag zal worden verrekend met een volgend factuur. 

 

Reageer