Na meer dan een jaar wachten dan toch eindelijk glasvezel in het gebouw. Kreeg te horen dat het namens meermaals miscommunicatie steeds op zich liet wachten. Kabels zijn geïnstalleerd, troep buiten is opgeruimd.
Wordt mij verteld dat de man die het signaal in het appartement komt controleren binnenkort komt, maar elke keer komt er niemand opdagen (waarschijnlijk wegens gebrek aan werk in het gebouw). Ik heb ook geen vaste afspraak gekregen wanneer er dan wel iemand zou komen.
Zojuist dan maar zelf Zyxel en ONT ingeplugd. LOS lampje knippert rood. Is de kabel stuk? Komt het signaal simpelweg nog niet door? Kastje niet goed aangesloten? Geen idee, maar heb nu zelfs met een doosje en kabel in huis nog steeds geen glasvezel.
Tot nu toe is al een jaar lang elke keer geen informatie verschaft door Odido noch ODF los van de opmerking “Staat in de planning”.
Kan iemand me nu bijna alles klaar is me dan één keertje wel vertellen wanneer iemand m’n verbinding komt controleren en/of de kabel koppelt / aan zet / wat dan ook doet om het werkend te krijgen?