Skip to main content

Ik heb  een jaar geleden glas vezel aan gevraagd in Tegelen maar tot op heden niets, nada. 

Ik hoor ook niets over de status van jullie 

Spannend !! Nog 10 dagen en dan gaat het gebeuren, tenminste als alles goed gaat. Tot op heden van niemand meer iets gehoord, niet van ODF en niet van Odido. We wachten af,........,


Spannend !! Nog 10 dagen en dan gaat het gebeuren, tenminste als alles goed gaat. Tot op heden van niemand meer iets gehoord, niet van ODF en niet van Odido. We wachten af,........,

ik zal maar niets verwachten,
ik woon ook in tegelen, ook al een jaar wachtende op glasvezel terwijl het kasje al binnen is, contact gehad met ODF : eind November blijkbaar


Ik ben er helemaal niet meer mee bezig, zag net je berichtje en vandaar dat ik toch ff reageer.

te veel beloftes en geen resultaat en nagekomen beloftes hebben mij in de armen van een andere provider gedreven.

daar zat ik al, daar blijf ik nu.

heb de inmiddels lijkt mij verouderde spullen terug naar de afzender ODIDO gestuurd, aangetekend.

good luck

 


En weer niets meer gehoord. Ik ken inmiddels ongeveer 30 personen in Tegelen die met hetzelde probleem zitten

Ons voornemen is dan ook als er voor 15 oktober geen internet is aangesloten we allemaal de order gan annuleren. Het is van de zotte dat er niets gebeurd , twee jaar na de aanvraag.

Odido, actie graag anders zijn er een heleboel mensen die gaan annuleren


Dat het langer duurt voordat alles in orde is heb ik nog wel begrip voor maar voor de belabberde communicatie des te minder. Ik begrijp dus dat de aansluiting nu weer uitgesteld is tot November? Het zou wel fijn als Odido zijn toekomstige klanten hierover op de hoogte houdt. Ik sluit me er wel bij aan dat ik voor andere alternatieven ga kijken als de zaken zo blijven doorgaan en men de klanten maar in het duister laat tasten.


Kleine toevoeging nog. De klantenservice van Odido kon geen uitkomst geven dus dan maar rechtstreeks gebeld met Open Dutch Fiber en hier werd mij medegedeeld dat het aansluitpunt in de buurt eigenlijk al een tijdje klaar is voor gebruik maar Odido zelf nog hun deel van de installatie moet afronden en deze pas op zijn vroegst voor December op de planning staat. Verwachting is dan ook dat ergens pas tussen December en Februari de glasvezelverbinding daadwerkelijk gebruikt kan worden, afhankelijk van hoe snel Odido hun deel van de werkzaamheden gaat voltooien.


Grappig, volgens de klantenservice van Odido zou de centrale 11 oktober, morgen dus, opgeleverd worden. We wachten weer af........


Maar hier hoor ik ook niets meer van Odido, wat een waardeloze communicatie 


Ook woonachtig in tegelen… ik wacht al geruime tijd op mijn glasvezelinstallatie (Bestelling staat nog steeds op dat jullie aan de slag zijn). De communicatie is tot nu toe teleurstellend en ik heb geen updates ontvangen over de voortgang. Ik wil graag weten wanneer mijn verbinding eindelijk wordt aangesloten. Graag een snelle update.


@Bbsystems Ik duim met je mee dat dit morgen gaat lukken! Houd er wel rekening mee dat het kan zijn dat dit niet meteen zichtbaar is in ons systeem. Zodra de netwerkbeheerder aan ons doorgeeft dat de werkzaamheden zijn afgerond, zullen wij van start gaan om de installatie binnenshuis in orde te maken. 

 

@ikbeneenklant Ik ben direct voor je gaan kijken of er al meer bekend is. Ik wil namelijk dat ook jij heerlijk gebruik kan maken van Glasvezel! 

Echter zie ik dat er op jouw adres nog geen Glasvezel beschikbaar is. Dit wordt momenteel uitgerold in de regio. Vandaar dat je Glasvezel alleen als pre-order kunt bestellen. Op de daadwerkelijke opleverdatum hebben wij nog geen inzicht. Dit is echt afhankelijk van de werkzaamheden van de netwerkbeheerder en wanneer deze zijn afgerond. 

Uiteraard mag je mij altijd om een update vragen. Ik kijk graag met je mee! 


Reageer