Beste,
In oktober bij een T-mobile winkel in Eindhoven de abonnementen van GSM en Thuis gekoppeld, en daardoor zouden we klantvoordeel ontvangen. Beide zijn ook correct zichtbaar in het overzicht. (Hiervan heb ik meerdere screenshots en bewijzen in bezit dat we dit zouden ontvangen)
Vorige zaterdag, 14 november, gebeld met de klantservice van T-mobile aangezien we de 2de rekening NA het koppelen en het zogezegd ontvangen van dit klantvoordeel op Thuis hebben ontvangen waarin dit niet is verwerkt.
De eerste rekening, die kort na het koppelen en ontvangen van klantvoordeel kwam in oktober kon ik nog wel begrijpen. Dit was te kort dag om te updaten. Echter nu zijn we bijna 2 maanden verder sinds het bezoek in de winkel en is het klantvoordeel nog niet verwerkt in de rekening van T-mobile Thuis, en betalen we dus nog elke maand 5euro teveel.
De klantservice die ik vorige week aan de lijn had zou dit doorgeven en mij op de hoogte houden. We zijn een week verder en ik zie nog geen update. Daarom nu het bericht hier in de community nog een keer, anders heb ik straks weer iemand anders aan de telefoon en kan ik de uitleg weer opnieuw doen.
Graag actie hierop nemen.