29-07: Wegens verhuizing een nieuwe T-mobile Thuis abonnement afgesloten via 0800-0419. Nieuwe medewerker aan de lijn, prima, uur verder en alles nagelopen en het lijkt gezegend. 09 aug. als voorkeur opgegeven voor de monteur om de boel te installeren.
30-07: Weer gebeld, gezien ik geen bevestiging had gekregen in de mail. "Meneer, het verwerken duurt wat langer want veel orders etc.. maar de bestelling is verwerkt." Oke, dan wacht ik het af.
......
....
..
07-08 ingelogd in T-mobile Thuis account en krijg de melding te zien: "Foutje in de bestelling. We zijn er mee bezig en er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen". Hmm.. geen idee hoe lang dat er al staat, maar via chat contact opgenomen en de order was nog niet eens doorgezet en de verwachte afspraak voor de monteur is nu niet 09 aug maar 21 aug geworden. Chatmedewerker heeft alles nu doorgezet en de bedenktijd geannuleerd, anders duurt het nog langer. Tevens wist de medewerker ook niet waarom er een fout in de bestelling zat.
Nu ben ik benieuwd naar het volgende T-mobile. Wat was de fout waarom ik nu moet wachten? En hoe wordt het wachten/moeite gecompenseerd? Gezien ik nu vanaf datum bestelling 3 weken onnodig moet wachten.
Thanks.
Beste antwoord door MelisaTMT
Bekijk origineel