Skip to main content

Wij zijn verhuisd naar een nieuw adres, daar kon je nu Glasvezel internet krijgen via Tweak. Nu is Tweak overgenomen door Odido, maar op de Glasvezel check op de site van Odido staat dat er geen Glasvezel beschikbaar is via odido. Terwijl de buren wel via jullie internet hebben. 

Kan dit opgelost worden? Wil graag een abonnement bij jullie afsluiten.

Gr.,

Hoi @Wilie80

Super leuk om te lezen dat je geïnteresseerd bent in Glasvezel van Odido. Ik kijk uiteraard graag met je mee naar de mogelijkheden! 😀

Wil je jouw postcode/huisnummer toevoegen aan je community profiel? Dan kan ik met je meekijken! 

Laat je het mij weten als het is gelukt?


XXXX

 

Moderator edit: Het is niet verstandig om privégegevens online te delen.


Hi @Wilie80, bedankt voor het delen. Ik heb het wel weggehaald omdat het privégegevens zijn. 

Ik ben voor je gaan kijken en zie dat het inderdaad niet mogelijk is. Hangt er al wel een FTU in je huis? (Kastje waar de glasvezel naar binnen getrokken wordt). Zo ja, kan je hier een foto van maken toevallig en hier delen?   


 


Hoop dat jullie hier wat mee kunnen? 


@Wilie80 Dank je wel voor je terugkoppeling. Dit is inderdaad een FTU, fijn! 

Ik adviseer je om contact op te nemen met de netwerkbeheerder Delta Fiber Netwerk om dit aan te geven. Zij zullen waarschijnlijk vragen de foto toe te sturen.

Je kunt de netwerkbeheerder bereiken op: 088-7585800 van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00. 

Laat je het mij weten als je hier nog vragen over hebt? Ik sta klaar om te helpen waar nodig!


Reageer