Skip to main content

Ik probeer de Thuis Veilig Online' app te koppelen. Ik krijg echter de foutmelding: "Kan niet koppelen. De app kan de router niet bereiken vanwege een VPN-verbinding op dit apparaat."

Terwijl ik helemaal geen VPN verbinding gemaakt heb.

Hoe kan dit worden opgelost?

Maak gebruik van de Zyxel EX5601-T1

Hoi Cal

Helaas lukte het nog steeds niet en heb ik gebeld met een collega van je. 

Daarbij kwamen we uiteindelijk tot de conclusie dat mijn telefoon, een Xiaomi, kennelijk niet geschikt is voor de app. 

Met een andere mobiele telefoon, overigens ook een Xiaomi, lukte het wel om na het downloaden van de app de router te detecteren.

Wellicht kunnen de instellingen in de app worden aangepast zodat die op alle telefoons werkt?

Groetjes

Teunis 

 

 


Hoi @T.deHaas, goed dat je hierachter bent gekomen en ik wil hier graag melding voor je van maken! Om de werking van de app beter te onderzoeken met je toestel heb ik de volgende gegevens nodig:

  • Versie van het besturingssysteem
  • Welk specifiek model Xiaomi telefoon je hebt

Hiermee kan ik een melding voor je maken, ik ga graag voor je na wat wij hieraan kunnen doen!


Hoi Cal

Ik heb een Redmi Note 7, MIUI Global versie 12.5 3

Groetjes

Teunis


Hi @T.deHaas, we hebben de activatie aan de achterkant voor je opgelost. Lukt het nu om het te activeren met je telefoon? 


Hoi Tommie

Ik heb de oude app eraf gehaald, telefoon opnieuw opgestart en de app weer gedownload maar hij kan de router nog steeds niet detecteren. 

Dus dat gaat nog niet goed 

Groetjes

Teunis 


Bedankt voor het nakijken @T.deHaas! Ik heb een ticket voor je aangemaakt voor onze techneuten, hopelijk kunnen zij zien wat er precies aan de hand is. 


Hoi Tommie

Kan ik de status van de ticket volgen of terugzien op mijn Odido account?

Groetjes

Teunis 


Hoi @T.deHaas, dit is niet mogelijk. Maar je wordt op de hoogte gehouden per e-mail. Voor nu wens ik je een mooi weekend! Groetjes, Ishana


Hey @danielakasnippy, zojuist te horen gekregen dat het opgelost is. Zou je eens kunnen kijken of je het kan activeren?

 

Hi @T.deHaas, welkom op onze Community!

Ik ben voor je gaan kijken en het lijkt erop dat het je gelukt is met de installatie, klopt dit?

  

Nu al weer weken aan het proberen

maar de melding blijven gelijk

resets en alles uitzetten en ontkoppelen hebben geen effect

andere apparaten maakt ook niets uit

 

iets wat eenvoudig lijkt is toch lastig

en de app zegt niet veel om te achterhalen waarom het niet functioneert

 

Is aan jullie kant wel alles ok?

want t is nu al een tijdje een ongebruikte betaalde service


Hi @danielakasnippy, welke foutmelding krijg je? Heb je wel de juiste app, Overal Veilig Online of gebruik je Thuis Veilig Online? Kan je het modem eens voorzien van een factory reset? 


Hoi @Tommie van Odido 

ik heb beide apps

voor de instellingen op de modem moet je toch veilig thuis online instellen

 

deze blijft altijd hangen op kan router niet vinden

 

die andere app kan je niets instellen

alleen apparaten koppelen en browsen

 

zal nog n keer eem factory reset doen later deze week


Ik heb een reprovisie uitgevoerd op het modem @danielakasnippy. Dit zorgt ervoor dat alle producten nogmaals gepushed worden naar het modem. Zou jij de factory reset willen uitvoeren? Als het nog niet werkt zet ik het nogmaals voor je door!


@Tommie van Odido Ik heb weer n aantal keer een factory reset gedaan

maar de melding blijft hetzelfde - kan de router niet vinden

kan je nog n keer doorzetten

 


Hoi @danielakasnippy, ik heb dit meteen voor je uitgevoerd! Laat je me weten of dit geholpen heeft? Groetjes, Ishana


Hoi @Ishana van Odido 

volgens mij bedoelde @Tommie van Odido 

datnhet intern doorgezet wordt naar n andere afdeling

want je kunt settings  blijven pushen en factory resets uitvoeren

het resultaat blijft hetzelfde

‘Router niet gevonden’

 

ook naar jouw actie is dit nog steeds

 


Ik heb het nogmaals voor je doorgezet @danielakasnippy


Ik kan thuis veilig online niet activeren,

Ook niet op de app


Hi @Cor Broekman, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag verder mee. Waar in het proces loop je precies vast? Kan je het modem eens voorzien van een factory reset? Dit kan vaak ook helpen om het product door te drukken naar het modem.


Kan geen verbinding maken met veilig thuis op modem

Heb een reset gegeven op de router,zelfde result


Kan je een screenshot maken van de melding in de app @Cor Broekman? Ben je wel verbonden met je thuisnetwerk? Heb je het e-mailadres gebruikt wat bij ons bekend is onder jouw klantnummer voor een account op TVO?


Email adres is XXXX@msn.com

 

Moderator edit: Het is niet verstandig om persoonlijke gegevens online te delen.


Is ook verbonden met wifi op router


Bedankt voor de screenshots @Cor Broekman, ik heb een ticket doorgezet voor onze technische dienst. Hopelijk kunnen zij zien waar het misgaat! 


Reageer