-
-
heeft eerste post geplaatst
-
1 reactie
Nu KPN op 1 januari iets in mijn wijkkast heeft veranderd en ik nooit TV kijk zou ik graag willen overstappen van Ziggo naar T-Mobile Thuis. Het probleem is alleen dat ik nergens mijn IRSA aansluiting kan vinden in huis, het is een koopwoning uit 1916. De coax kabel komt in de woonkamer binnen, maar er zit geen telefoonleiding naast. Ik heb ook in de kruipruimte gekeken, maar daar geen blauwe leiding kunnen vinden. Overigens zie ik in de kruipruimte maar twee leidingen, coax en elektriciteit (nu is het wel zo dat de kruipruimte niet onder mijn gehele huis loopt). De meterkast heeft ook geen IRSA punt. Bij de buren zit het IRSA punt het naast de gasmeter, maar bij mij is ook daar geen lasdop (of ander IRSA punt) te vinden. Kortom, geen idee waar die is. Volgens KPN is er wel een aansluiting aanwezig in mijn huis.
Ik wil nu graag weten wat er gaat gebeuren als ik T-Mobile Thuis aanvraag, ik wil namelijk niet met onvoorziene kosten geconfronteerd worden. Kan de installateur van T-Mobile mijn IRSA punt vinden? Kost mij dat geld? En wat gebeurd er als de monteur geen IRSA punt kan vinden? Kan ik dan kosteloos het abonnement annuleren? Het maken van een nieuwe aansluiting op mijn kosten is mij namelijk de besparing van de overstap niet waard.
Groeten,
Thijs