Skip to main content

Hoi, ik ben al meer dan 2 weken lang aan het wachten op mijn internet pakket. Na de bestelling heb ik alleen een samenvatting email gekregen, en voor de rest stilte. Ik heb mijn account gechecked, maar er is nog steeds geen internet abonnement gekoppeled.

Hi ​@Michal K, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je in het verleden al een Glasvezel aanvraag bij ons hebt gedaan. Doordat er nu een hele nieuwe bestelling geplaatst is terwijl er al een lopende aanvraag bij ons bekend is, is deze bestelling daarom op pauze gezet. Begrijp ik het goed dat de aanvraag van het Glasvezel abonnement helemaal geannuleerd mag worden en de aanvraag van het DSL abonnement door kan lopen? Dan maak ik dit namelijk graag voor je in orde! 

Hoi ​@Nora van Odido, bedankt voor je reactie. Dit klopt, we hadden eerder glasvezel besteld, alleen we hadden niet verwacht dat het zo lang zou duren. Sinds de aanvraag hebben we geen internet thuis, daarom willen we tijdelijk DSL gebruiken. Is dat mogelijk terwijl we op glasvezel wachten?
Daarnaast wou ik het DSL abonnement op een ander account nemen, dus ik wil het oude abonnement niet door laten lopen en een nieuwe starten onder een ander naam.

Reageer