Beste beheerders/moderators,
ik heb weken geleden al dan niet iets langer dan 2 maanden glasvezelverbinding besteld. Dit keer ging ik voor glasvezel ipv kabel van Ziggo.
Al met al, is de glasvezel het huis in gebracht, is de Guidion monteur zaterdag geweest en heeft de modem geïnstalleerd. Echter gaf hij aan dat mijn aansluiting/adres aangesloten moet worden op de POP/OCM of buurtcentrale.
Ik ben net officieel verhuisd en dit is een slecht begin. Geen internet terwijl ik thuis aan het werk ben. Geen TV, datakaart (zakelijk) die leeggetrokken wordt en nog erger drie kinderen die vakantie hebben en zich rot vervelen. Ja, zolang ik werk, kan ik niet met ze naar buiten.
vanochtend contact opgenomen met Odido en die stuurden mij door naar Open Dutch Fiber. De mevrouw van Odido die gaf mij een hele andere terugkoppeling dan de monteur van Guidion. Ik hoefde niet alleen op het netwerk aangesloten te worden? Nee, ik had een probleem en een monteur moest bij me langskomen. Is dit waar?
Bij ODF werden mijn contactgegevens opgenomen en ik zou teruggebeld worden. Er kon mij niets beloofd worden en ik heb echt het gevoel dat ik te maken heb met personen die niet precies weten hoe ze opdracht/werkbonnen/tickets moeten interpreteren.
Vrijdag ga ik met vakantie en zou graag voor die tijd aangesloten worden. Internet lijkt een levensbehoefte te zijn geworden. Hoe nu verder?