Hoi @aterneuzen, super leuk dat je dit hebt aangevraagd! Met je e-mailadres kan ik alleen een DSL-abonnement vinden en de geboortedatum en laatste vier cijfers van het rekeningnummer komen niet overeen met het Glasvezelabonnement op dit adres. Zou je het willen aanpassen naar de juiste gegevens? Dan kan ik direct voor je aan de slag! Groetjes, Ishana
Ook zo’n mooie:
Geboortedatum, laatste vier cijfers bankrekening nummer en mail adres. Als je die gegevens hebt wat weet je dan eigenlijk? het wordt aan de telefoon ook gevraag ter verificatie maar wat er nou daadwerkelijk mee word bevestigd is niet duidelijk. De informatie is namelijk gewoon met social hacking te achterhalen. Daarmee is nog steeds niet zeker wie je aan de lijn hebt.
maar goed dat geheel terzijde:
Klopt dat het niet overeen komt met mijn mail adres aangezien ik namelijk dit op een ander mail adres en naam moest aanvragen want de beperkingen van de systemen van odido kunnen niet 2 verbindingen op 1 adres leveren met dezelfde naam.
mod edit: persoonlijke gegevens
Hi @aterneuzen, wij zijn verplicht deze gegevens te vragen. Omdat wij nu niet anders zien dan jouw e-mailadres en je Community naam, hebben wij geen informatie die we kunnen gebruiken ter verificatie dat jij de contracthouder bent. Je hebt deze persoonlijke gegevens nu openbaar op de Community gezet, voor je eigen digitale veiligheid heb ik deze verwijderd. Wil je deze zoals gevraagd in je Community profiel plaatsen? Dan heb ik alle informatie die nodig is om je verder te helpen!
dat je moet vragen dat zal maar je weet helemaal niks aangezien via social hacking deze gegevens ook te achterhalen zijn en daarmee je de gewenste gegevens hoort maar je geen idee hebt wie je aan de lijn hebt of wie je voor je hebt.
Ik heb het aangepast in het profiel echter je had natuurlijk aangezien je het hebt kunnen lezen ook al gewoon aan het werk kunnen gaan ipv beklagen dat het niet in het profiel staat.
uiteindelijk is dit ook weer een stukje van de slechte klant support van Odido. Als je wilt afsluiten dan is het in 5 minuten gepiept maar zodra er iets niet gaat zoals gepland dan is het drama.
sinds 2 november bezig om een glas verbinding te krijgen en sinds 30 nov al bekend wat te doen maar 21 dagen lang heeft nog NIEMAND iets gedaan behalve een ticket doorzetten (maar waarheen geen idee)
Heb jullie service en contractors op orde voor je provider speelt.
Hi @aterneuzen, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat er een ticket is doorgezet. De netwerkbeheerder hoort dit verder voor je op te pakken, aangezien zij de aanpassing in de wijkcentrale moeten doen. We hebben al een update voor je uitgevraagd en wachten nu op antwoord hierop. Zodra er een update is, laten we dit gelijk aan je weten!
Hoe mooi zijn deze stroomlijnen dan. 2 dagen geleden update gevraagd en nog steeds niks gehoord?
heb je contracters op orde voor je deze inhuurt. Diep triest dat zelfs de aanvrager geen invloed kan uitoefenen op degene die ze betalen te werken voor hen.
ben wel klaar met dat glasvezel en hoor het allemaal wel wanneer het werkt.
Hoi @aterneuzen, ik begrijp je reactie volkomen! Als ik het op een of andere manier had kunnen oplossen, had ik dit zeker gedaan. Ik vertel natuurlijk graag alleen goed nieuws aan je, maar dit is niet altijd mogelijk. Maar ik wil benadrukken dat ik je reactie volledig begrijp! Ik had het 't liefst anders gezien en dit is iets wat we intern mee willen nemen. Het is niet fijn om zo lang te moeten wachten, hier kunnen wij van leren. Voor nu dank ik je oprecht voor al je geduld en wens ik je hele fijne feestdagen! Groetjes, Ishana
3 dagen geleden en nog steeds geen update. Al met al 5 dagen verder en zelfs een update van een ticket opvragen duurt lang. voorspelt niet veel goeds over de rest van de service van Odido.
In deze periode vinden er niet veel opleveringen plaatst denk ik. Ook bij de backoffice en netbeheerders zijn de meeste mensen vrij. Nieuwe jaar, nieuwe start!
Tuurlijk. Want sinds 30 nov is iedereen al in de vakantie modus.
drama service. Drama
Nee, maar in je laatste post vind je het raar dat je al 3 dagen (inclusief weekend) niets gehoord hebt. Dat is dus niet zo raar. Beetje geduld kan geen kwaad, je abonnement start pas nadat de router werkend is opgeleverd.
Jij bent grappig. Geduld.
lees de hele post even en oordeel dan nog een keer
Nee, maar in je laatste post vind je het raar dat je al 3 dagen (inclusief weekend) niets gehoord hebt. Dat is dus niet zo raar. Beetje geduld kan geen kwaad, je abonnement start pas nadat de router werkend is opgeleverd.
Sinds 30nov is niet een beetje geduld
@aterneuzen Mijn oprechte excuses dat je nog geen terugkoppeling hebt ontvangen. Ik snap goed dat het geduld onderhand een keer ophoud. Ik sta in ieder geval klaar om met je mee te kijken!
In het ticket kan ik nog geen update inzien, maar ik heb meteen een bericht gestuurd naar mijn collega van de technische dienst of er al meer bekend is. Ik hou er niet van om de verkeerde verwachting te scheppen, dus ik wil je er wel voor behouden dat ik waarschijnlijk deze week nog geen antwoord voor je heb i.v.m. de Feestdagen. Echter, zodra ik een reactie krijg, laat ik het je meteen weten!
Mocht ik in de tussentijd nog ergens bij kunnen helpen of heb je nog vragen? Laat het gerust aan mij weten. Ik sta paraat!
Mag ik je vragen om geen standaard textbook antwoorden te sturen.
ik heb de oplevering al lang opgegeven. Odido is ronduit niet gekwalificeerd om internet te leveren. Tis drama.
Hi @aterneuzen, om te beginnen toch de beste wensen voor 2025. Ik wil wel graag zeggen dat de reactie van Teresa geen standaard antwoord is en zij zoals beloofd navraag heeft gedaan. Wel is het zo dat het rondom de feestdagen langer kan duren voor we antwoord hebben. Teresa zal je hier op de hoogte houden zodra er meer bekend is. Dank voor al je geduld tot zover!
Dat is natuurlijk onzin. Jullie hebben afspraken met gideon om te leveren. Kwestie van bellen en horen. Daarna aansporen hun werk te doen zoals overeengekomen.
berichtje sturen en achterover leunen kunnen we allemaal
@aterneuzen Een korte update: ik heb nog geen concreet antwoord gekregen van de technische dienst.
Zij geven namelijk aan dat ze nog wachten op de terugkoppeling van Guidion. Zij zijn hier meermaals achteraan gegaan, maar zonder succes. Ik sta in ieder geval in contact met mijn collega die hier mee bezig is en ik kan je verzekeren dat we onze uiterste best doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Zodra ik meer weet, deel ik dit ook weer met jou!