Skip to main content

Op 2 november glasvezel thuis aangevraagd. 15 november maar eens gebeld want niks gehoord. Bestelling doorgezet want 2 abbos op 1 adres kan volgens het systeem niet maar toch door gezet. 30 nov monteur gideon gehad echter die kon niks doen want geen signaal op de lijn. Monteur heeft odido, odf en gideon geinformeerd en toen begon de echte ellende.

nu na 10x bellen is er nog steeds geen licht op de lijn. Klantenservice die weigert mee te denken en druk te pushen. Gideon die zegt van niks te weten en odf die niet in opdracht van klanten werkt. 

vandaag zou dan eindelijk odf komen om het in de wijkcentrale te fixen echter wederom wisten die van niks. 

klantenservice die allerlei beloftes doet maar geen idee heeft waar het over gaat. 

wat een drama om gewoon een glasvezel lijn te krijgen. 

Hoi ​@aterneuzen, super leuk dat je dit hebt aangevraagd! 😊 Met je e-mailadres kan ik alleen een DSL-abonnement vinden en de geboortedatum en laatste vier cijfers van het rekeningnummer komen niet overeen met het Glasvezelabonnement op dit adres. Zou je het willen aanpassen naar de juiste gegevens? Dan kan ik direct voor je aan de slag! Groetjes, Ishana

Ook zo’n mooie: 

Geboortedatum, laatste vier cijfers bankrekening nummer  en mail adres. Als je die gegevens hebt wat weet je dan eigenlijk? het wordt aan de telefoon ook gevraag ter verificatie maar wat er nou daadwerkelijk mee word bevestigd is niet duidelijk. De informatie is namelijk gewoon met social hacking te achterhalen. Daarmee is nog steeds niet zeker wie je aan de lijn hebt. 

maar goed dat geheel terzijde: 

Klopt dat het niet overeen komt met mijn mail adres aangezien ik namelijk dit op een ander mail adres en naam moest aanvragen want de beperkingen van de systemen van odido kunnen niet 2 verbindingen op 1 adres leveren met dezelfde naam. 

mod edit: persoonlijke gegevens

Hi ​@aterneuzen, wij zijn verplicht deze gegevens te vragen. Omdat wij nu niet anders zien dan jouw e-mailadres en je Community naam, hebben wij geen informatie die we kunnen gebruiken ter verificatie dat jij de contracthouder bent. Je hebt deze persoonlijke gegevens nu openbaar op de Community gezet, voor je eigen digitale veiligheid heb ik deze verwijderd. Wil je deze zoals gevraagd in je Community profiel plaatsen? Dan heb ik alle informatie die nodig is om je verder te helpen!

dat je moet vragen dat zal maar je weet helemaal niks aangezien via social hacking deze gegevens ook te achterhalen zijn en daarmee je de gewenste gegevens hoort maar je geen idee hebt wie je aan de lijn hebt of wie je voor je hebt. 

Ik heb het aangepast in het profiel echter je had natuurlijk aangezien je het hebt kunnen lezen ook al gewoon aan het werk kunnen gaan ipv beklagen dat het niet in het profiel staat.

uiteindelijk is dit ook weer een stukje van de slechte klant support van Odido. Als je wilt afsluiten dan is het in 5 minuten gepiept maar zodra er iets niet gaat zoals gepland dan is het drama. 

sinds 2 november bezig om een glas verbinding te krijgen en sinds 30 nov al bekend wat te doen maar 21 dagen lang heeft nog NIEMAND iets gedaan behalve een ticket doorzetten (maar waarheen geen idee) 

Heb jullie service en contractors op orde voor je provider speelt.

Hi ​@aterneuzen, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat er een ticket is doorgezet. De netwerkbeheerder hoort dit verder voor je op te pakken, aangezien zij de aanpassing in de wijkcentrale moeten doen. We hebben al een update voor je uitgevraagd en wachten nu op antwoord hierop. Zodra er een update is, laten we dit gelijk aan je weten! 

Reageer