Hallo Odido,
Sinds begin juli zit ik met een VDSL aansluiting van Odido, om de tijd te overbruggen tot mijn glasvezel aansluiting actief wordt. Al een aantal maanden geleden zijn er mensen geweest om de binnenaansluiting te regelen. Er hangt dus keurig netjes een FTU bij mij in de meterkast. Hierna zou zogenaamd een pakket van Odido opgestuurd moeten worden en zou ik een afspraak moeten kunnen maken via guidion om de apparatuur van Odido aan te laten sluiten. Al dit laatsten is nooit gebeurt. Er is ook geen pakket of apparatuur hier aanwezig, buiten dat van de VDSL aansluiting uiteraard. Ik heb hiervoor een poosje geleden al met Odido over gebeld en kreeg te horen dat het waarschijnlijk in de wijkkast nog geregeld moest worden en dat dit zeer waarschijnlijk na de bouwvak zou gebeuren. Nu zitten we in oktober en is er nog steeds niks veranderd. Is er iemand die met mij mee kan kijken hoe het nu zit? Iedere hulp wordt gewaardeerd!
Met vriendelijke groet,
W.
Hi
Ik ben voor je gaan kijken en zie dat de wijkcentrale inderdaad nog niet gereed is. Echter krijg ik ook een fout bij het opvragen van de lijn bij Delta zelf. Het systeem geeft foutmeldingen aan waardoor we de lijn niet kunnen “claimen”. Ik heb dit doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen het voor je gaan onderzoeken en hopelijk voor je oplossen!
Top
Hi
Hoihoi
Als eerst honderd maal dank voor jullie moeite. Ondertussen zijn we bijna 14 dagen verder en heb ik helaas nog geen update mogen ontvangen. Graag zou ik willen weten wat ik kan verwachten en of er nog verder actie vanuit mij nodig is om het balletje weer aan het rollen te krijgen. Nogmaals dank!
Met vriendelijke groet,
W.
Hey
Hoi
Een aanvrag had ik wel bij Delta. Zij konden mij alleen geen alternatief internet leveren totdat de glasvezel gereed was. Daarom overgestapt naar Odido. Na veel moeite zou de aanvraag bij Delta geannuleerd moeten zijn.
Hopelijk kunnen jullie er wat mee!
Alvast hartelijk dank.
Die aanvraag lijkt nog open te staan
Ik ben dan wel een beetje een leek, ik heb geen idee wie ik daarvoor moet bellen. Gewoon Delta? Je hebt ook nog Delta Fiber, wat weer wat anders is. Was destijds ook allemaal heel moeilijk. Was eigenlijk blij van hen af te zijn.
Ik ben dan wel een beetje een leek, ik heb geen idee wie ik daarvoor moet bellen. Gewoon Delta? Je hebt ook nog Delta Fiber, wat weer wat anders is. Was destijds ook allemaal heel moeilijk. Was eigenlijk blij van hen af te zijn.
Je moet delta de provider hebben
Ondertussen is er nieuws want ik heb bevestiging gekregen dat de aansluiting is afgerond, afspraak met een monteur via guidion kunnen maken en het pakket ook binnen! Is het hiermee opgelost? Zou
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.