Per 21-07-2023 zou ik overgaan naar een prima glasvezel pakket van T-Mobile, op de betreffende dag is de monteur van Guidion ook geweest. Deze kwam er tijdens de installatie achter dat er helaas geen licht staat op de glasvezel (Bekend probleem in dit appartementen complex helaas), maar ook na het doorpatchen in de wijkkast staat er blijkbaar nog geen licht op de glasvezel.
De Guidion monteur gaf aan dat hij dit direct ging melden bij T-Mobile, en dat dit doorgezet moest worden naar KPN. Inmiddels enkele (Door mij geïnitieerde) telefoon gesprekken verder (Inclusief een gesprek met een vrij botte medewerker bij de T-Mobile klantenservice die abrupt de verbinding verbrak… ♀️) en het al oude van het kastje naar de muur naar de lantaarnpaal naar het kastje gestuurd te worden beu te zijn. Toch maar via deze weg proberen.
De (laatst gesproken) klantenservice medewerker van T-Mobile gaf aan dat er een ticket is doorgezet naar KPN Netwerken, en dat zij contact op hadden moeten nemen. Na vervolgens (Op aanraden van de T-Mobile klantenservice medewerker) direct contact opnemen met KPN Netwerken, blijkt dat er volgens KPN Netwerken helemaal geen ticket is ontvangen. Met daarbij het advies maar weer contact op te nemen met T-Mobile om het ticket door te zetten naar KPN Netwerken… Nou vindt ik het normaliter geen enkel probleem om dit te managen, maar in dit geval zou dat gaan betekenen dat ik het werk van T-Mobile/KPN ga zitten doen. En daar ben ik (onbetaald) niet voor te porren!
Helaas kan ik niet anders dan bekennen dat ik de overstap van een perfect werkende (Maar vrij dure) aansluiting van Ziggo naar glasvezel anders had voorgesteld. En ik hoop dan ook dat dit probleem vrij snel opgelost zal worden, om deze toch wat zure smaak weg te kunnen nemen.