Glasvezel geen licht, vervolgens algehele radiostilte

  • 27 July 2023
  • 34 reacties
  • 564 Bekeken


Toon eerste reactie

34 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Giant, zou je dat nummer kunnen bellen en mij een terugkoppeling willen geven? Ik weet namelijk niet wie alle onderaannemers zijn maar wel dat er één is aangestuurd! 

@TommieHet blijkt inderdaad om dezelfde partij te gaan. Helaas was de juiste persoon alleen niet aanwezig momenteel, maar als het goed is wordt ik terug gebeld als de juiste persoon wel aanwezig is. Nog maar even afwachten dus…

 

Edit: Inmiddels inderdaad teruggebeld. Afspraak staat voor aankomende dinsdag.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Giant, dat is goed nieuws! 

Wil je mij dinsdag een terugkoppeling geven hierover? Alvast bedankt. 

@Tommie Komt goed!

Overigens weet ik ook waarom er verwacht werd dat ik terug zou bellen… De monteur blijkt vorige keer iets anders te hebben vast gelegd dan hij mij verteld heeft. Aan mij heeft hij verteld dat er contact met mij opgenomen zou worden, maar heeft dus het tegenovergestelde vast gelegd… 🤷‍♂️

Reputatie 7
Badge +9

@Giant, ah ja, kleine miscommunicatie. Kan jammer genoeg soms gebeuren. Gelukkig staat er een afspraak ingepland en hopelijk kunnen ze het zo snel mogelijk oplossen! 

@Tommie Inmiddels is de KPN Netwerk monteur geweest, en het bleek dat er ook na het opnieuw lassen van de kabel in de IDP helaas geen signaal te zijn… Blijkbaar is het hier aangesloten door een vrij amateuristische toko, want alle kabels zijn kris kras door elkaar gekruist… Gelukkig kon de monteur dat dit keer wel direct herstellen ook! Met als resultaat dat er signaal is!

Inmiddels dus de modem aangesloten, en alles lijkt inmiddels te werken! Zou jij misschien in mijn account kunnen doorzetten dat alles is opgeleverd, zodat Ziggo opzegt wordt en ik over kan naar mijn eigen router+ata? Thanks alvast!

Op naar een hopelijk vlekkelozere samenleving dan het voortraject. 👍👍

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Giant, dat is erg goed nieuws!

Ik ben erg blij dat alles nu volledig opgeleverd is en je van onze diensten kunt genieten. Alles is zojuist op Completed gemeld in ons systeem, alles zal dus nu goed doorlopen. Als je ergens in de toekomst tegen aanloopt, trek gerust aan de bel. Ik sta voor je klaar.

Goed… De soap gaat dus nog verder. Helaas heb ik wel 36 hele uren kunnen genieten alvorens alles weer volledig defect is geraakt. Inmiddels al slechts een kleine 36 uur weer zonder wat dan ook, en t-mobile lijkt het prima te vinden. Na contact met de telefonische klantenservice (Die bizar slecht opgeleid zijn!) wordt ik als het goed is zometeen gebeld door KPN die als het goed is vandaag nog langs gaan komen.

Indien dit echter niet het geval is, betekent dat ook direct het einde van mijn vertrouwen in t-mobile. En in dat geval kunnen jullie de boel hier dan ook komen ophalen (Passief zijn kan ik ook).


Maargoed, in elk geval dus nog even deze update @Tommie@Cheyenne .

 

 

Ps. Ik heb er een bijzonder hard hoofd in dat er inderdaad vandaag nog een monteur langs gaat komen. Dus ik zou zeggen: Proof me wrong, en ga er eens actief achteraan ipv dat passieve getrut dat ik tot dusverre heb gezien van jullie.

Reputatie 7
Badge +14

Je schreef eerder dat je eigen apparatuur ging plaatsen. Had je dat al gedaan? Het is best uitzonderlijk dat de 1e lijn klantenservice direct KPN aanstuurt om dezelfde dag nog wat ? te komen doen?

Reageer