geluidsknoppen afstandsbediening werken vaak niet

  • 8 May 2024
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

de geluidsknoppen afstandsbediening werken de ene keer niet,en de andere keer wel. ligt dit aan hoe je die shit uitzet? er zitten namelijk 2 aan en uitknoppen op de afstandsbediening, een witte en een zwarte.?

en hij is maar 2 weken in ons bezit dus nieuw, en resetten en zooi werkt natuurlijk niet want dat heb ik al gezien in een zelfde topic, er staat ook niks in de weg , het zijn immers alleen de geluidsknoppen. dus geen domme vragen aub, ik ben geen mongooltje net zoals de rest die deze vraag stelt.

 

Teresa van Odido 10 dagen geleden

@noud911 Goed dat je dit gelijk aankaart, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik help je graag verder, zodat je weer zonder gedoe het volume kan aanpassen! 😄

Wil je het volgende voor mij proberen: Ga naar Instellingen > Afstandsbedieningen en accessoires > Klik op TV Box 4K Remote > Volumeregeling aanpassen > staat hier: Afstandsbediening regelt volume van de TV Box of van je TV? Wil je de instellingen eens omzetten, merk je dan verbetering?

Mocht dit niet werken dan kan je proberen om de afstandsbediening te ontkoppelen en opnieuw te koppelen. Je doet dit als volgt: ga naar Instellingen > Afstandsbedieningen en accessoires > Klik op TV Box 4K Remote > Koppeling ongedaan maken. 

Geen succes? Wil je dan de volgende vragen beantwoorden? Ik zet het dan gelijk door naar mijn collega's van de technische dienst! 

  • Sinds wanneer speelt dit probleem?
  • Doen de volume knoppen het helemaal niet of na een bepaalde handeling niet? 
  • Hoelang blijven de knoppen ongeveer werken na een herstart van de Mediabox? 
  • Welke software versie is geïnstalleerd op de Mediabox? Je vind dit onder Instellingen > Apparaatvoorkeuren > Over 
  • Werkt de volumebediening wel met de afstandsbediening van de TV (indien deze is gekoppeld)? 
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

@noud911 Goed dat je dit gelijk aankaart, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik help je graag verder, zodat je weer zonder gedoe het volume kan aanpassen! 😄

Wil je het volgende voor mij proberen: Ga naar Instellingen > Afstandsbedieningen en accessoires > Klik op TV Box 4K Remote > Volumeregeling aanpassen > staat hier: Afstandsbediening regelt volume van de TV Box of van je TV? Wil je de instellingen eens omzetten, merk je dan verbetering?

Mocht dit niet werken dan kan je proberen om de afstandsbediening te ontkoppelen en opnieuw te koppelen. Je doet dit als volgt: ga naar Instellingen > Afstandsbedieningen en accessoires > Klik op TV Box 4K Remote > Koppeling ongedaan maken. 

Geen succes? Wil je dan de volgende vragen beantwoorden? Ik zet het dan gelijk door naar mijn collega's van de technische dienst! 

  • Sinds wanneer speelt dit probleem?
  • Doen de volume knoppen het helemaal niet of na een bepaalde handeling niet? 
  • Hoelang blijven de knoppen ongeveer werken na een herstart van de Mediabox? 
  • Welke software versie is geïnstalleerd op de Mediabox? Je vind dit onder Instellingen > Apparaatvoorkeuren > Over 
  • Werkt de volumebediening wel met de afstandsbediening van de TV (indien deze is gekoppeld)? 

Reageer