Hallo: Als ex KPN klant over, wegens alleen TMobile glasvezel netwerk beschikbaarheid in de wijk.
1 - sinds gister zou het glasvezel netwerk eindelijk werken volgens de inmiddels derde langsgekomen monteur met nu een KPN logo op z’n shirt en sjieke meet apparatuur. Netwerk was gefixt zei hij en alles werkte.
Dat bleek helaas gedeeltelijk waar, Internet en telefoon doen het, maar TV doet niks … paar uur alweer met in de wacht staan en doorvebinden uiteindelijk met aardige tech Boris die er ook niet uitkwam en e.a. zou laten regelen, maar pas binnen 5 dagen … dus GEEN TV.
2 - Zyxel t54 modem, wat een rampeding, geen handleiding in de doos, pincode en WiFi key veranderen lukt niet: je vult ze in op het 192.168.1.1 adres na inloggen, maar het invoerveld blijft inactief.
VRAAG 1: is er niks beters dan die T54?
VRAAG 2: Ik dacht dat T-mobile een 6G wifi modem zou leveren, deze T54 heeft gewoon 2,4 en 5 G ????
Heb er mijn ouwe trouwe Fritzbox achter gezet vanwege de uitgebreide en eenvoudig in te stellen beveiligings opties. Volgens de T-Mobile helpdesk zou dat niet werken - ONZIN dus.
3- abellio tv kassie werkt dus niet, maar heb inmiddels wel TV via een Nokia 8000 serie Streamer.
VRAAG 3: eigenlijk heb ik die Abellio dingen (2 in mijn geval) helemaal niet nodig en kunnen ze terug naar de winkel ... zie ik dat goed?
MvG F