in 21/10 heeft een monteur van Guidion alles geïnstalleerd. Er was echter geen signaal
Ik heb de klantenservice gebeld en hij vertelde me dat het probleem binnen 3 dagen zal worden opgelost
in 21/10 heeft een monteur van Guidion alles geïnstalleerd. Er was echter geen signaal
Ik heb de klantenservice gebeld en hij vertelde me dat het probleem binnen 3 dagen zal worden opgelost
Hoi
Slim dat je het aangeeft en fijn om te horen dat onze techneuten er al mee aan de slag zijn gegaan. Drie dagen lijkt lang en kan met thuiswerken best een te lange periode zonder Internet zijn.
Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.
Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!
het probleem is niet opgelost
Wanneer wordt het probleem opgelost?
Hi
Hi
De monteur is bij mij langs geweest, maar het probleem is nog niet opgelost
Wanneer wordt het probleem opgelost?
Bij mij hetzelfde ik heb eind augustus t-mobile thuis glasvezel aangevraagd omdat zij toen de kabel hebben geïnstalleerd. Medio september moest ik van de VVE vernemen dat het een en ander pas op 1 oktober 2022 gereed zou zijn. Hiervan heb ik niets vernomen van t-mobile.
Op 5/10 ben ik zelf maar gaan bellen hoe het zat. Ik kreeg een sms terug dat ik contact op moest nemen met Guidion. Dit gedaan en eindelijk 17/10 was het zover de monteur kwam alles aansluiten en hij zij dat ik binnen 24 uur gebruik zou kunnen maken van t-mobile glasvezel thuis. Toen dit op 19/10 nog niet het geval was maar de worsteling aangegaan om t-mobile te contacten, mede omdat ik een jubelend mailtje kreeg dat ik gebruik kon maken van mijn abonnement. Het zou geregeld worden.. dus niet.
Deze worstelingen heb ik ook nog op 24/25 en 26/10 gehad met t-mobile maar vandaag 31/10 was voor mij de maat vol en heb mijn abonnement opgezegd. Misschien dat ooit nog is terug kom bij t-mobile. als zij hun zaken beter op orde hebben.
Hoi
Het lastige is dat de monteur van Guidion jouw thuissituatie heeft uitgesloten van problemen en de monteur van de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL de situatie in het netwerk heeft uitgesloten. In plaats van een redelijk voor de handliggende vervolgstap te hebben moeten we nu eigenlijk gaan zoeken naar een speld in een hooiberg. Wél kunnen wij de bruikbare informatie van beide monteurs bundelen om sneller die speld te vinden.
Wij willen absoluut voorkomen dat dit lang gaat duren en daarom zijn wij hard aan de slag om tot een oplossing te komen. Ik hoop en verwacht dat wij je vandaag nog zullen contacteren voor een vervolgafspraak met een monteur, anders zal dat uiterlijk morgen zal. Hier gaan wij voor je achteraan, dit moet simpelweg voor je opgelost worden!
Hoi
Hallo, niemand heeft mij gebeld,
Hi
Hi
Goedemorgen
Hoe lang moet ik wachten
dank je
Hi
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.