Skip to main content

Hi!

 

Begin dit jaar had ik een glasvezelpakket bij Odido vooruitbesteld voor internet en TV. De installatie van de glasvezel binnenshuis had behoorlijke vertraging opgelopen, maar inmiddels is een kleine maand geleden de boel naar binnen getrokken en geplaatst. Ik heb een mooi kastje klaar staan van ODF om de modem op aan te sluiten. Een paar dagen voor de komst van de monteur had ik ook het installatiepakket ontvangen.

 

Ik heb nog even afgewacht omdat ik begreep dat ik nog een bevestiging zou moeten ontvangen van de activatiedatum, maar nu het na een maand nog steeds stil blijft (en ik ook in mijn Odido account nog steeds niks terug kan vinden over mijn Internet + TV bestelling) dacht ik toch maar even aan de bel te trekken. Want ik neem ook aan dat er niet veel zal gebeuren als ik nu al mijn modem en toebehoren zou installeren zonder dat ik bevestiging heb ontvangen van de activatie.

Alvast dank voor de reactie, ik hoor graag hoe dit verder kan worden opgepakt!

 

Met vriendelijke groet,

Thumbsy

Welkom op onze community en nogmaals van harte welkom bij Odido! 😀 @Thumbsy 

Super leuk dat je voor ons hebt gekozen. Ik help je natuurlijk graag verder! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om te kijken of er al een update is, maar ik zie dat de netwerkbeheerder de werkzaamheden nog niet bij ons heeft afgemeld. Alleen wanneer dit is gebeurd, kunnen wij van start gaan met de installatie in huis.

In sommige gevallen, kan het zo zijn dat het aansluitingspunt wel gereed is, maar dat er nog iets moet gebeuren in de wijkcentrale. Om dit voor je na te gaan, heb ik meteen mijn collega’s van de Fiber afdeling ingeschakeld. Zij zullen navraag voor je doen bij de netwerkbeheerder over de opleverstatus. Zodra zij meer weten, wordt jij hier ook over geïnformeerd.

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens mee kan helpen? Ik doe het graag! 


Hi @Teresa van Odido, dank voor het welkom en de reactie!

Toevallig was ik eerder vandaag ook gebeld door een medewerker van de lokale onderaannemer (BenSterk) die eerder de aansluiting in ons huis heeft verzorgd, ze wilden met met mij een afspraak maken voor de installatie van de aansluiting 😂 wat bleek, ze hadden inderdaad niet in hun systeem bijgewerkt dat de installatiewerkzaamheden al waren afgerond bij mij. Ik had begrepen dat ze het gaan corrigeren dus hopelijk ontvangen jullie dan binnenkort vanuit hen ook de afmelding van de werkzaamheden. Ik wacht het even rustig af, hopelijk in de loop van de week dat er dan meer nieuws is 😀

Als je mij op de hoogte kan houden over de status bij de wijkcentrale voor mijn aansluiting, heel graag!

 

Wat betreft het puntje over het terugvinden van mijn bestelling in mijn account, is dit iets wat ik later pas kan inzien of zou er nu al iets zichtbaar moeten zijn? Want ik dacht wel op zijn minst een algemene status van de bestelling terug te moeten kunnen vinden.


Reageer