geen internet sinds 17-11

  • 8 December 2023
  • 26 reacties
  • 394 Bekeken


Toon eerste reactie

26 reacties

@Tommie van Odido de internet is vandaag eindelijk hersteld door de netbeheerder KPN (in samenwerking met de backoffice). Blijkbaar was de port in de wijkcentrale kapot, KPN heeft dit vervangen.

Kunnen we nu over mijn compensatie hebben? Zoals eerder aangegeven heb ik langer dan 6 weken geen internet. Ik heb ook heel veel tijd en energie ingestoken om duidelijkheid te krijgen via alle kanalen van jullie klantenservice (telefonisch, X en de community forum). Daarnaast heb ik in totaal 7 monteur afspraken gemaakt, hiervoor heb ik mijn vakantiedagen moeten opnemen om thuis te zijn, aangezien ik niet thuis kan werken zonder internet. 
Ook zijn de accu’s van onze mobielen aanzienlijk verslechterd door 6 wekenlang dagelijks te hotspotten. Ik hoop dat jullie een passende compensatie zult aanbieden voor het ongemak dat ik heb ervaren.
 

Voor degenen die dit meelezen, dit probleem had KPN alleen kunnen constateren met hulp van de backoffice. Dus mocht je een afspraak maken met een netbeheerder monteur (in mijn geval KPN), raad ik jullie aan om uw afspraak met de monteur te plannen tijdens de openingstijden van de backoffice. Op deze manier kan de monteur, indien nodig, direct communiceren met de backoffice, wat het opsporen en oplossen van problemen aanzienlijk kan vereenvoudigen. Dit had eigenlijk bij de 2e bezoek al opgelost kunnen zijn, maar helaas was dat op een zaterdag gepland en had de KPN niet veel kunnen doen, waardoor hij de verkeerde conclusie had getrokken. 
De backoffice is in de weekend gesloten en op werkdagen sluiten ze volgens mij om 17:00.

 

 

 


 

Reageer