We hebben sinds 17 november (3 weken) geleden geen internet.
21-11 kwam Guidion monteur langs: hij gaf aan dat het probleem waarschijnlijk bij de wijkcentrale ligt.
2-12 was de netwerkbeheerder (KPN) langs geweest om de glasvezel kabel te controleren. Vervolgens in de wijkcentrale een patch doorgevoerd. Daarna nog steeds geen internet. Hij zegt dat het probleem aan de ONT ligt, dat deze opnieuw doorgelopen moet worden en dat ik de serienummer van de ONT aan Odido moet doorgeven.
5-12 was Guidion alweer geweest. Hij gaf aan dat het niet probleem aan mijn ONT lag. Maar aan Odido dat ze iets met een switch moet doen? Hij had het niet goed uitgelegd.
In de tussentijd had ik meerdere malen contact met de klantenservice om meer duidelijkheid te krijgen. Er wordt steeds gezegd dat ik geduldig moet blijven wachten en dat ze niks anders kunnen doen, ze mochten backoffice niet meer bellen om te vragen. Ze kunnen ook niet aangeven wat de status is of wat het probleem is.
Gisteren 7-12 weer contact gehad met klantenservice, ik krijg steeds dezelfde antwoord dat ik moet wachten.
Ik had ook contact gehad via x (twitter), er wordt daar ook dezelfde antwoorden gegeven.
Enige wat ik wil weten is: wanneer krijg ik de service waarvoor ik betaal? Odido komt kun afspraken niet na, terwijl er wel maandelijks kosten worden afgeschreven.
Graag ontvang ik een duidelijke uitleg over de oplossingen en wanneer de internet hersteld wordt.
Als er geen duidelijkheid is over de status of herstel ben ik genoodzaakt mijn abonnement op te zeggen.