Sinds anderhalve week heb ik mij 4g router in huis met buitenontvanger. Gelijk aangemeld bij Guidion om een monteur te regelen. Op de site wordt aangegeven dat het te druk is en dat er niets ingepland kan worden. Vervolgens mail gestuurd 2x wordt niet op gereageerd. Vandaag gebeld en er wordt aangegeven dat een andere afdeling dit afhandelt omdat wij in een buitengebied wonen en de route daarop aangepast moet worden. Eigenlijk heb ik nog nooit zoiets belachelijks gehoord! Vervolgens gevraagd of ik doorverbonden kon worden met die afdeling maar dat kon niet ik kreeg wel een mailtje. Nog steeds niets gehad. Werd ook behoorlijk slecht geholpen aan de telefoon. Ik heb geen idee op welke manier ik nu dus een afspraak moet maken en heb niets aan mijn gekochte product. Als ik de berichten van Guidion zo lees ben ik blijkbaar 1 van de velen. Wat kan T-Mobile voor mij doen? Ik zit met een gekocht product via jullie waar ik niets mee kan.
Beste antwoord door Marcel MCi
Bekijk origineel